tromaktiko: Αναγνώστης: "Τράπεζα Πειραιώς - Ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών για επαγγελματίες"

Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Αναγνώστης: "Τράπεζα Πειραιώς - Ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών για επαγγελματίες"



Αγαπητό tromaktiko,
είμαι επαγγελματίας κι έχω αγοράσει το τερματικό POS από την Τράπεζα Πειραιώς εδώ και 6 μήνες. Χτες το πρωί παρουσίασε βλάβη και κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών...
όπου περίμενα στην αναμονή 2 ώρες και 15 λεπτά (και ταυτόχρονα εξυπηρετούσα πελάτες)... μέχρι που τέλειωσε η μπαταρία του τηλεφώνου!

Όταν γύρισα σπίτι τηλεφώνησα στο τμήμα παραπόνων, όπου προσπάθησαν να με ταΐσουν την καραμέλα περί φόρτου εργασίας λόγω πολλών νέων αιτήσεων. Να έβαζαν μήπως κάνα υπάλληλο παραπάνω, ούτε λόγος. Μόνο να αρπάζουν λεφτά ξέρουν... όχι να ξοδεύουν. Τέλος πάντων... έκανα αίτημα να με καλέσουν εκείνοι.

Έχουν περάσει πλέον 24 ώρες κι ακόμα περιμένω!

Εν τω μεταξύ σήμερα το πρωί ξανακάλεσα μήπως καταφέρω και βγάλω γραμμή. Περίμενα στην αναμονή 1 ώρα και 40 λεπτά... μέχρι που το έκλεισα διότι έπρεπε να καλέσω τους προμηθευτές για παραγγελίες.

Αναγνώστης

Βλέπεις αδικίες γύρω σου; ΤΡΟΜΑΞΕ τους... Στείλε την καταγγελία και τις φωτογραφίες σου στο tromaktiko! Υπάρχει τρόπος να ακουστείς...


Όπου και αν βρίσκεσαι, ότι ώρα και αν είναι, και είδες κάτι στραβό, περίεργο, ένα ατύχημα ή κάτι έκτακτο, άνοιξε τη κάμερα του κινητού σου, πάρε πληροφορίες για το συμβάν και στείλε μας το υλικό (φωτογραφίες ή βίντεο) στο: tromaktikos@gmail.com ή μέσω viber, στο 6946 414328Γίνε και εσύ ένας ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΣ αναγνώστης..
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!