tromaktiko: «Δεν είχα κάποια ανάγκη να γνωρίσω τους βιολογικούς μου γονείς»

Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

«Δεν είχα κάποια ανάγκη να γνωρίσω τους βιολογικούς μου γονείς»



Στο παρελθόν η...
Άση Μπήλιου έχει μιλήσει ανοιχτά κι έχει αποκαλύψει πως ήταν ένα παιδί που υιοθετήθηκε. Σήμερα μιλάει στο Down Town Κύπρου και μεταξύ άλλον μας λέει αν γνωρίζει ποιοι είναι οι αληθινοί της γονείς και αν τους έχει συναντήσει!

Ως υιοθετημένο παιδί, ήθελες να μάθεις ποιοι είναι οι βιολογικοί σου γονείς; Έμαθες;

AdTech Ad
Ναι, γνωρίζω πολύ καλά ποιοι είναι.

Τους συνάντησες;

Ποτέ, δεν το επιδίωξα, δεν είχα κάποια ανάγκη να τους γνωρίσω! Δεν έχω κανένα κενό μέσα μου σε αυτό το θέμα. Έζησα πολύ ευτυχισμένη με τους ανθρώπους που επέλεξαν να με μεγαλώσουν και δεν νιώθω κάποιους άλλους οικογένειά μου. Η μοναδική μεγάλη ατυχία που είχα στην ζωή μου είναι ότι τους έχασα νωρίς. Τους αγαπούσα και με αγαπούσαν τόσο πολύ οι θετοί γονείς μου που δεν μπορώ να βάλω άλλους ανθρώπους για οικογένεια υποχρεωτικά. Οικογένεια επίσης θεωρώ ανθρώπους που είναι φίλοι μου δοκιμασμένοι χρόνια, αλλά σίγουρα οικογένειά μου δεν είναι οι βιολογικοί μου γονείς!
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!