tromaktiko: Γιάννης Βαρδής: H εξομολόγηση για το δύσκολο χειρουργείο που υπεβλήθη

Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

Γιάννης Βαρδής: H εξομολόγηση για το δύσκολο χειρουργείο που υπεβλήθη



Ο Γιάννης Βαρδής απολαμβάνει στιγμές ευτυχίας στο πλευρό της συζύγου του και της μικρής τους κόρης. Και μπορεί όλα να κυλούν...
ήρεμα, ένα χειρουργείο όμως που έκανε ο ίδιος τάραξε για λίγο τη γαλήνη τους.

Ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Φτιάξε καφέ να στα πω και εξομολογήθηκε τα όσα βίωσε: «Ήταν ένα σχετικά τυπικό για πολύ κόσμο χειρουργείο. Για εμένα και τη δουλειά μου όσον αφορά το τραγούδι ή γενικά ανθρώπους που χρησιμοποιούν το λαιμό τους στη δουλειά τους, ήταν ένα μη τυπικό χειρουργείο, ένα πιο δύσκολο χειρουργείο. Έπρεπε να το κάνω. Τον θυρεοειδή μου τον παρακολουθώ εδώ και μία δεκαετία περίπου. Ο θυρεοειδής μου είπε ο γιατρός κανονικά ζυγίζει γύρω στα 16-18 γραμμάρια, ένας φυσιολογικός. Ο δικός μου ζύγιζε 152 γραμμάρια. Μου είπε ότι ήταν γύρω στις 8,5 φορές παραπάνω από το φυσιολογικό».
Πηγή


     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!