tromaktiko: Διαμαρτυρία

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Διαμαρτυρία



Επί Υπουργείας Αλογοσκούφη δόθηκε αυθαίρετα το δικαίωμα σε όλους τους κληρικούς-ιερείς όταν συνταξιοδοτούνται να εισπράττουν(40- 50.000)ανάλογα με τα έτη προϋπηρεσίας ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ...
να τους έχει παρακρατηθεί το μηνιαίο ποσό που παρακρατείεται από το μισθό σε όλους τους Δημοσίους Υπαλλήλους απ'τη πρώτη ημέρα διορισμού τους. Το Ταμείο Πρόνοιας (γιά εφάπαξ παρακράτησε επί 30 έτη 110 ευρώ περίπου μηνιαίως και σε προσωπικά σαν καθηγητής Δ.Υ.όπως ακρ! ιβώς γίνεται επι σειρά δεκαετιών και στους αλλους Δ. Υπαλλήλους. Ελα όμως που μπήκαν σφύνα οι ιερείς όταν συνταξιοδοτούνται τα τελευταία 3,5 χρόνια και εισπράττουν εφάπαξ 40- 50.000 ευρώ, χωρίς όπως προανέφερα να τους έχει γίνει ουδέποτε καμιά κράτηση γιά τούτο!!!απ'τον μηνιαίο μισθό τους.Πκρατείται απ΄τους ιερείς το ΕΤΑΚ ΑΛΛΆ ΤΟΎΤΗ Η ΠΑΡΑΚΡΆΤΗΣΗ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΎΝΤΑΞΉ ΤΟΥς ΚΑΙ ΌΧΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΦΑΠΑΞ ΕΦΆΠΑΞ.


Λόγω ειδηκότητάς μου σαν Θεολόγος αντιλαμβάνομαι πολύ καλά το ρόλλο που παιζουν οι ιερείς -κυρίως στην επαρχία- προεκλογικά και γιά τούτο ο Αλογοσκούφης ενέκρινε ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ να παίρνουν εφάπαξ, γιατί είναι γνωστός ο ρόλος του παππά στην επαρχία, όταν επίκεινται εκλογές. Επηρεάζει έμμεσα το εκλογικό σώμα με αποτέλεσμα να βγεί οριακά η Ν.Δημοκρατία το έτος 2007. Στο καπάκι ήρθαν και οι δικαστικοί που με δική τους απόφαση διπλασίασαν το εφάπαξ τους. Τι να κάνει τώρα το έρημο το Ταμείο των εφάπαξ? Μας έβελε όλους στην ουρά καιπαρέτεινε την είσπ! ταξηθε δικαιούχου είτε πλάρωνε επί δεκαετές γιά έτη και έτη. Καί θέτω το ερώτημα γιατί εγώ που παραιτήθηκα και συνταξιοδοτήθηκα από το Σεπτ.του 2009 να περιμένω το εφάπαξ που μου αντιστοιχεί να το πάρω σε άγνωστο χρόνο τη στιγμή που έχασα τη μητέρα μου πριν 20 ημέρες και κατοπιν πολύμηνης παραμονής της σε 3οσοκομεί Στη συνέχεια κατίπιν πρόσφατης μαστογραφίας βρέθηκε κακοήθης όγκος στη σύζυγό μου.Η οποία πρέπει άμεσα να εγχειρισετεί και να ακολουθήσει χειμηοθεραπεια καιακτινοβολίες. Παρακαλώ μεταφθείτε στη θέση μυο. Ηδη προσπάθησα να δι! αμαρτυρηθώ έξω απ΄το Μέγαρο Μαξιμ! ου όÏ �υ με συνέλαβαν και με οδήγησαν στο αστ. τμ.ημα Συντάγματος όπου και με κράτησαν επί 4ωρο γιά "εξακρίβωση στοιχείων"είμαι έτοιμος να τα παίξω όλα γιά όλα,γοατί αυτόπου ζητώ το δικαιούμαι εγκαίρως ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ. το εχω πληρωσει. Κια περίμρνα στο 3μηνο το πολύ να ΄λαβω πίσω το εφάξ που μου αναλογεί σύμφωνα με τις μηνιαίες κρατήσεις που μου έχουν γίνει. Τι φταίω εγω αν ο Αλογοσκούφης ξεκίνησε να δίνει εφάπσξ σε ιερείς απ' τους οποίους ουδέποτε έγινε κράτηαση σπό μισθό γιά το λόγο τούτο. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας.!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!