tromaktiko: ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ



ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να ζω στο ψέμα...

ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να κουβαλάω στις πλάτες μου τις ευθύνες σας...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να αποφασίζεται εσείς για το μέλλον μου...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να βλέπω τα ονειρά μου να σκάνε στα βράχια του συστήματός σας...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να σας αφήνω να μιλάτε και να με συμβουλεύεται για το ποιο είναι το καλό μου...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να σας βλέπω να πλουτίζεται απ'τις ιδέες μου, απ΄τον κόπο μου...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να δουλεύω για να πληρώνω φόρους και λογαριασμούς...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να σας βλέπω να καταστρέφεται αρχαιολογικούς χώρους και μνημεία...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να σας βλέπω να καίτε το οξυγόνο μου, το πράσινο που με ηρεμεί!
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ τις υποσχέσεις σας...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να ξεπουλάτε τα νησιά μας και την ελληνική γή...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να σέβομαι την ηλικία σας, τη "σοφία" σας και τις φιλοσοφίες σας...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να μου διδάσκεται ότι σας συμφαίρει...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να ζώ στην αφάνεια του πλούτου σας και της κλίκας σας...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να σας βλέπω να συζητάτε για τα προβλήματά μας όταν εσείς ζείτε στον δικό σας μικρόκοσμο...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να ξεχνάτε απο που ξεκινήσατε όταν καταλαμβάνεται ενα αξίωμα...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να σας ακούω...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να σας ανέχομαι...
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να ζώ χωρίς ΕΛΠΙΔΑ(πραγματική ελπίδα και όχι τις υποσχέσεις σας)
ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ...ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΌΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΔΙΝΑΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ!
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΑΠ'ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ! ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΕ ΝΑ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ, ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ, ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ!
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΆΝΩ ΚΑΤΙ!ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΕΞΗΓΩ ΣΤΟΥ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ!
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΠΙΑ! ΤΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΟΛΑ!
ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ!ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ!ΠΑΡΑΔΙΔΩ ΤΑ ΟΠΛΑ! Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΣΙΩΠΗΣΕ ΠΙΑ!
"ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ,ΔΕ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΛΕΥΤΕΡΟΣ" που λέει και ο ποιητής μας ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ
Σ.Κ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!