tromaktiko: Φωνάζει ο κλέφτης...

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Φωνάζει ο κλέφτης...



Είπα να μην ξεκινήσω να γράφω... αλλά τι σκατοεπαναστάτης του καναπέ είμαι;;;

αφού δεν βγαίνω έξω στη γύρα και αφού είμαι μακριά από τα κέντρα των αποφάσεων και των διαμαρτυριών θα χρησιμοποιήσω το ίντερνετ που ακριβοπληρώνω όπως και πολλά άλλα αφού αποφάσισα να αποκεντρωθώ ελπίζοντας πως θα δώσω στα παιδιά μου καλύτερες προοπτικές για τη ζωή τους...
Αγαπητέ μου Θόδωρε, πόσα χρωστάς στα δάνεια και στις κάρτες σου;;; πόσα σπίτια έχεις;;; ποιός σου τα συγυρίζει;;; τι αυτοκίνητο έχεις;;; πόσα έχεις είπες;;;
χμμμμμ... ξέρεις τα μετράω και δεν μου βγαίνουν... και βγάζω το συμπέρασμα πως μάλλον με έριξες στη μοιρασιά εκεί που τα τρώγαμε μαζί τα χρήματα που λείπουν από τα κράτος γιατί εγώ δουλεύω 15 χρόνια, χρωστάω της Μιχαλούς, δεν έχω τίποτα άλλο στην ιδιοκτησία μου παρά μόνο ένα αυτοκίνητο 1000cc έτους 1995 και παντρεύτηκα και έναν πλούσιο άνθρωπο (ξέρεις από αυτούς που αρμέγουν πρόβατα και γίδια, τινάζουν ελιές, σκαλίζουν πατάτες... τρελλά λεφτά λέμε...) που είχε ένα κεραμίδι να βάλουμε το κεφάλι μας σε ένα χωριό με υποδομές όμοιες με αυτές της Αθήνας επί τουρκοκρατίας...

α... ξέχασα να πω και το σπουδαιότερο... ναι σας ψήφισα, γιατί δεν άφησα να πάει ανεκμετάλλευτο το δικαίωμα της ψήφου μου (η αποχή δεν δίνει λύσεις άλλωστε...) αλλά δεν είδα να με διορίζετε πουθενά... (εγώ πού σκατά έφαγα;;; μου λέει κάποιος;;;) ... όχι δεν θέλω να με διορίσετε πουθενά, διορίστηκα από μοναχός μου ο άνθρωπος με το σπαθί μου που λέμε και με εφόδια τις φωνές της μάνας μου και του πατέρα μου να διαβάσω για να δουλέψω σίγουρα και έτσι ακριβώς διορίστηκαν και κανά δυο άλλοι γνωστοί μου (μάλλον είχαμε καλό timing με τις προκυρήξεις του ΑΣΕΠ)...

Τελικά Θόδωρε, μάλλον τα φάγαμε μαζί, αλλά εσύ έκανες καλύτερη διαχείρηση από εμένα, άλλωστε από εμένα ζητάνε να κλείσω το χρέος όχι από εσένα (έχεις και καλύτερο επάγγελμα και καλύτερο λογιστή... δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς... )

...και όπως πολύ έξυπνα είπε και ο πρόεδρος πέρυσι "λεφτά υπάρχουν" !!! απλά είναι στις δικές σου τσέπες Θόδωρε και όχι στις δικές μου...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!