tromaktiko: Vodafone και παράνομες χρεώσεις

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Vodafone και παράνομες χρεώσεις



Τους τελευταίους 6 μήνες λάμβανα "φουσκωμενους" λογαριασμούς vodafone για υπηρεσιες κινητής τηλεφωνίας με αποτέλεσμα από 80-90 euro που συνήθως πληρώνω...
(έχω προπληρωμενο χρόνο ομιλίας και όγκο δεδομένων web) να ανεβαίνει σταδιακά το ποσό των λογαριασμών μου στα 100, 110, κοκ μέχρι και 150 euro κάνοντας την ίδια η και μικρότερη χρήση.Όταν έκανα έλεγχο στον τελευταίο αναλυτικό λογαριασμό ανακάλυψα ότι δεχομουν χρεώσεις από συγκεκριμένα 2 τετραψηφια νούμερα για υπηρεσιες που μου είναι άγνωστες και ποτέ δεν έχω κάνει έγγραφη η χρήση.Επικοινωνησα αμέσως με το τμημα εξυπηρέτησης πελατών της vodafon όπου μια ευγενεστατη υπάλληλος μου εξήγησε ότι κάθε φορά που ένας τέτοιος αριθμός μου στέλνει SMS χρεώνει το λογαριασμό μου συγκεκριμένο ποσό.Μου δώσαν μάλιστα τα αναλυτικά στοιχεία της εταιρίας(!!!) που μου έκανε τις χρεώσεις για να επικοινωνησω.Όπως ήταν φυσικό κανένας δεν απαντούσε το τηλέφωνο για λογαριασμό της εταιρίας αυτής με αποτέλεσμα να απευθυνθώ και πάλι διαμαρτυρομενος στη vodafone.Κι εδω αρχιζουν τα πολύ υποπτα.Ο υπεύθυνος του αντίστοιχου τμήματος
της vodafone ανέλαβε να κάνει διακοπή της συγκεκριμένης υπηρεσίας για λογαριασμό μου οπως κι έγινε την ώρα που ήμουν στην τηλεφωνική γραμμή και χωρίς να μου ζητήσει κάποια άλλη-πλην της προφορικής -εξουσιοδότηση λες και πρόκειται για προϊόν της ίδιας εταιρίας!!! Αφού με διαβεβαίωσε ότι απο το σημείο αυτό και μετά δεν θα ξαναδεχτω παράνομη χρέωση απο την εταιρία των SMS προσφέρθηκε εκ μέρους της vodafone να μου πιστώσει στον επόμενο λογαριασμό τις παράνομες χρεώσεις του τελευταίου μήνα!!! Φυσικά διαμαρτηρήθηκα και απαίτησα να μου πιστώσουν το σύνολο του ποσού που κατέβαλα στη vodafone και αφορούν την παράνομη δραστηριότητα της εν λόγω εταιρίας των παρανόμων SMS διαφορετικά θα κινηθώ δικαστικά εναντίων και των δύο εταιριων.Τελικά η vodafone στον επόμενο λογαριασμό μου πιστωσε το σύνολο του ποσού των παρανόμων χρεωσεων.Προσφέρω προς προβλημηματισμό τα εξής: 1.Ουδέποτε η vodafone με ενημέρωσε για τις παράνομες χρεώσεις αν κι οπως προκύπτει απο τους αναλυτικους λογαριασμούς το γνώριζε απο την πρώτη στιγμη. 2. Αν δεν είχα κάνει ενδελεχή έλεγχο στους λογαριασμούς μου θα πλήρωνα ακόμα τα παράνομα SMS. 3. Αν δεν είχα διαμαρτηρηθει τόσο έντονα δεν θα μου επέστρεφαν το ποσό που εισεπραταν για λογαριασμό της εν λόγω εταιρίας (τουλάχιστο όχι στο συνολό του) και τέλος, αφού είναι τόσο εύκολο για τη vodafone να διακόπτει την παράνομη αυτή δραστηριότητα στις γραμμές τον συνδρομητών της (τους πήρε ένα λεπτό) γιατί δεν το κάνει απο την πρώτη στιγμή; Παρακαλώ τις αρχές να διερευνήσουν ελέγχους για πιθανή διασύνδεση των παρόχων υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας και των εταιριών μαϊμού των παρανομων sms γιατί είναι προφανές ότι θυσαυρίζουν και οι δύο εις βάρος των ανυποψίαστων καλόπιστων καταναλωτών.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!