tromaktiko: Μήπως και συγκινηθεί κάποιος

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Μήπως και συγκινηθεί κάποιος



Θέλω να κάνω μία καταγγελία. Είμαι Δημ. Υπάλληλος και το μικρό μου παιδί η κόρη μου συγκεκριμένα έχει ένα ορθοπεδικό πρόβλημα και χρειάστηκε να της βάλουμε ¨κηδεμόνα¨ . Συγκεκριμένα ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟ ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΣΚΟΛΙΩΣΕΩΣ ΤΥΠΟΥ D.D.B.
 Η αγορά του κόστισε 1.470,00 ευρώ τα οποία πλήρωσα μετρητά. Το ταμείο του ΟΠΑΔ μέχρι και τον Αύγουστο του 2010 δικαιολογούσε επιστροφή περίπου 1.100,00 ευρώ όταν όμως πήγα να κάνω την αίτηση στην τοπική ΥΠΑΔ προσκομίζοντας καÎ! ¹ τα σχετικά δικαιολογητικά μου είπαν ότι άλλαξε ο νόμος (Ν. 3867/3-8-2010) όπου στο άρθρο 24 παρ. 3 λέει: από την έναρξη ισχύος του παρόντος δαπάνες για ορθοπεδικά είδη, προθέματα και λοιπά βοηθητικά μέσα δεν εκκαθαρίζονται αν δεν κοστολογούνται με τροποποίηση του Κανονισμού Παροχών του Ο.Π.Α.Δ.. 1470 ευρώ είναι κατά πολύ περισσότερα από τον βασικό μου μισθό, είναι πάρα πολλά χρήματα κι εγώ θα πρέπει να κόψω τα πάντα για να μπορέσω να αντεπεξέλθω οικονομικά. Μήπως θα έπρεπε το Υπουργείο Υγείας; Το Υπουργείο Οικονομικών να το ξαναεξετάσει;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!