tromaktiko: Το Σ.Δ.Ο.Ε. μας δουλεύει κανονικά;;;

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Το Σ.Δ.Ο.Ε. μας δουλεύει κανονικά;;;



Κάθε μέρα σε όλα τα "αντικειμενικά" Μ.Μ.Ε. υπάρχουν αναφορές για την αποτελεσματικότητα του ΣΔΟΕ και για τις επιτυχίες του στην πάταξη της φοροδιαφυγής με δεσμεύσεις θαλαμηγών κ.τ.λ. Δεν έχω λόγω να τα αμφισβητήσω και δεν θα το κάνω.Απλώς θέλω να καταθέσω μερικές απορίες που έχω.
Κάποιοι μιλούσαν για λουκέτα στα καταστήματα που φοροδιαφεύγουν. Ότι τα αδικήματα θα γίνουν ποινικά και πολλά ακόμα θα θα θα.... Ακούγαμε για αυτόφωρα και πολλά άλλα. Η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι το όργιο φοροδιαφυγής συνεχίζεται κανονικά και κανείς δεν κάνει τίποτα. Στις τελευταίες 3-4 εξόδους μου σε κάποια μπαρ και ένα νυχτερινό κέντρο στην Θεσσαλονίκη διαπίστωσα ότι κόβεται το 10-20 % των αποδείξεων για ξεκάρφωμα αφήνοντας τες πάνω στο μπαρ και από εκεί και πέρα ότι καταναλώνεται πάει στην τσέπη. Στο νυχτερινό κέντρο που πήγα ενώ η  είσοδος ήταν 20 ευρώ η απόδειξη ήταν 17 (τέλος πάντων...) στο 2ο και τρίτο πότο αφήστε το καλύτερα.
Από το μπαρ που φύγαμε με την παρέα μου έχοντας κάνει 80 ευρώ λογαριασμό επίσης τίποτα.
Ερωτώ λοιπόν τον Υπουργό και τον Κο Καπελέρη. Αυτά τα γνωρίζουν; Μιλάμε για το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Πότε θα προστατευθούν και θα επιβραβευτούν οι σωστοί επαγγελματίες; Γιατί δεν δημοσιοποιούν τα μαγαζιά που πιάνονται να φοροδιαφεύγουν;; Που είναι οι περιβόητες ταμπέλες στα σφραγισμένα μαγαζιά (κλειστόν λόγω φοροδιαφυγής)!!! Όλοι νόμιμοι είναι;;; Εγώ βλέπω ότι δεν υπάρχει πολιτική βούληση να χτυπηθεί η φοροδιαφυγή και ας με συμπαθούν οι διάφοροι επαγγελματίες και ιδιοκτήτες μπαρ. Σαν μισθωτός βλέποντας να χάνω κάθε μέρα μέρος του μισθού μου και φορτώνοντας με με φόρους αναρωτιέμαι γιατί να μην πληρώνουν και αυτοί, αυτά που τους δίνουμε εμείς για φόρο (ΦΠΑ και Δημοτικό φόρο)από την στιγμή που είναι ενσωματωμένα στην τιμή πώλησης;;;
Πλέον δεν πιστεύω κανέναν ότι και να μου λένε. Η αδικία σε αυτή τη χώρα ζει και βασιλεύει και με "πνίγει" κάθε μέρα. Δυστυχώς ότι και να μας λέει ο Πρωθυπουργός πλέον εμένα δεν με αγγίζει. Την απάντηση μου θα την πάρουν στην κάλπη και δεν δίνω δεκάρα τσακιστή για τον αν θα πάμε σε πρόωρες εκλογές, για τον αν θα πτωχεύσουμε κ.τ.λ...το 80% του Ελληνικού λάου είναι ήδη χρεοκοπημένο...εεε ας χρεοκοπήσει και το υπόλοιπο 20%. Ας κάθονται κάθε βράδυ όλοι οι "αντικειμενικοί" παπαγάλοι στα δελτία ειδήσεων να θέτουν διλήμματα μήπως μπορέσουν και Ï! �είσουν την γιαγιά και τον παππού στο χωριό. Αλλά ακόμα και αυτοί έχουν ξυπνήσει. Το άδειο στομάχι είναι κακός σύμβουλος...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!