tromaktiko: Κλοπη κινητου απο οδηγο ταξι

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Κλοπη κινητου απο οδηγο ταξι



Θα ήθελα να καταγγείλω την συμπεριφορά οδηγού ταξί το προηγούμενο Σάββατο. Το ταξί του μάρκας SKODA OCTAVIA με φιμέ τζάμια έκανε πιάτσα στη Στάση μετρό του Νομισματοκοπείου το Σάββατο το βράδυ περίπου στις 01:30.
Το ταξί έχει συνεργασία με εταιρεία διότι είχε CB. Φτάνοντας στον προορισμό μου πληρώνοντας τον άφησα το κινητό μου στην θέση του συνοδηγού . Ο οδηγός έκλεισε την πόρτα μου γρήγορα και ανέπτυξε ταχύτητα σβήνοντας τα φώτα για να μην προλάβω να δω την πινακίδα του. Η κίνηση του αυτή με έκανε να ψάξω το κινητό μου( επαγγελματικό τηλέφωνο) το οποιο  ειχε ξεχαστεί στην θέση του συνοδηγού. Αμέσως καλώ τον αριθμό μου (καλούσε) βλέποντας τον να απομακρύνεται χωρίς φώτα( επικίνδυνο οδήγημα) σε κεντρικό δρόμο και μετά από 3 κλησεις το απενεργοποίησε. Παρακαλείτε όποιος γνωρίζει κάτι σχετικά με το συγκεκριμένο ταξί ας ενημερώσει το τρομακτικό. Τέτοιοι 'επαγγελματίες' πρέπει να απορρίπτονται από το σύστημα!!!!!!!! Χαλάνε την Πιάτσα!!!!!!!!!!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!