Αυτό δεν πάει να πει ότι τα παιδιά δεν μαθαίνουν τον τρόπο που γίνονται κάθετα και οι τέσσερις πράξεις.Ο κάθε εκπαιδευτικός ξέρει πάρα πολύ καλά πού πρέπει να επιμείνει και πού όχι.Τι είναι απαραίτητο να μάθει! το παιδί και τι μπορεί να πετάξει έξω από την ύλη.
Δεύτερον μας ευχαριστεί γιατί βρίσκει ιδιαίτερα μαθήματα.
Με τη σειρά μου θα ήθελα και εγώ να τον "ευχαριστήσω" που και τα δυο μου τα παιδιά περνώντας από τη δευτεροβάθμια γνωρίσαμε από κοντά όλους εσάς τους καθηγητές που με πραγματικό ζήλο κάνατε σωστά τη δουλειά σας.Ερχόμαστε για ενημέρωση και δεν γνωρίζετε τους μαθητές σας.Βαθμολογείτε με βάση τα διαγωνίσματα και 10 λεπτά πριν χτυπήσει το κουδούνι θυμάστε να παραδόσετε μάθημα.Όταν κάποιος εκπ/κος λείπει σχολάτε τα παιδιά νωρίτερα -κάτι που ξέρετε ότι απαγορεύεται.
Σημείωση:δεν τα γράφω αυτά γιατί τα παιδιά μου ήταν κακοί μαθητές.Απεναντίας και τα δυο ήταν σημαιοφόροι και στο γυμνάσιο και στο λύκειο και σπουδάζουν στις σχολές της ΄πρώτης τους προτίμησης.
Θα ήταν μεγάλο λάθος να παραλείψω το γεγονός ότι να είστε καλά που οι περισσότερες ελληνικές οικογένεις δίνουν ολόκληρες περιουσίες σε ιδιαίτερα μαθήματα για να καλύψουν τα δικά σας κενά!!!Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για αυτό!!
Μια "δασκαλίτσα"