tromaktiko: Από ερωμένη του Βρικόλακα ... στρίπερ

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Από ερωμένη του Βρικόλακα ... στρίπερ



Στροφή 180 μοιρών τουλάχιστον κινηματογραφικά για την μελαγχολική Kristen Stewart, που έγινε πασίγνωστη μέσα...


 από τoν κύκλο ταινιών Twilight.
Η πανέμορφη ηθοποιός ετοιμάζεται να εκτινάξει την αντρική αδρεναλίνη στα ύψη, στον πιο προκλητικό ρόλο της καριέρα της, καθώς πρόκειται να υποδυθεί μια στρίπερ.

Η σύντροφος του Robert Pattinson στη ζωή αλλά και τα πλατό πρόκειται να υποδυθεί μια 16χρονη στρίπερ στην ταινία "Welcome To The Rileys" και για τις ανάγκες του ρόλου της επισκέφτηκε μαζί με το σκηνοθέτη της Jake Scott, ένα πραγματικό στριπτιζάδικο για να εμπνευστεί...

Η Kristen έμεινε έκπληκτη όταν ένας άνδρας, ο οποίος προφανώς δεν ήξερε ποια ήταν, της πρόσφερε δουλειά!

"Πήγα στο πρώτο μου strip club και ο μάνατζερ μου είπε: "πρέπει να έρθεις αργότερα αν θέλεις δουλειά". Μάλλον θα νόμιζε πως ο Jake ήταν ο νταβατζής μου", αποκάλυψε.

Η 20χρονη ηθοποιός παραδέχτηκε ακόμα πως σοκαρίστηκε και η ίδια, όταν διαπίστωσε ότι δεν είχε πρόβλημα να κυκλοφορεί με ελάχιστα ρούχα στα γυρίσματα.

"Αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη έκπληξη ήταν το γεγονός ότι περπατούσα στο δρόμο με ανοιχτή τη ρόμπα μου, φορώντας δίχτυα, και δεν με απασχολούσε καθόλου.Δεν είχα αναστολές, δεν φοβόμουν", είπε η Kristen και αποκαλύπτει πως το να μάθει να χορεύει στην μπάρα ήταν μια δύσκολη υπόθεση , που τη "σημάδεψε" με πολλές μελανιές

cosmo.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!