tromaktiko: Το δικο μου ΟΧΙ στο ΠΑΣΟΚ του σημερα

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Το δικο μου ΟΧΙ στο ΠΑΣΟΚ του σημερα



Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά για την σημερινή επέτειο.
Επίσημα είμαι οργανωμένο μέλος του ΠΑΣΟΚ, αλλά σήμερα αποφάσισα να πω τα δικά μου 28 ΟΧΙ στο κόμμα που ψήφιζα, στήριζα και αγωνίστηκα χωρίς ποτέ να εκμεταλλευτώ για προσωπικό όφελος.
1. ΟΧΙ γιατί πίστεψα στην ιδρυτική διακήρυξη του κινήματος που βασίστηκε στο τετράπτυχο Εθνική Ανεξαρτησία, Λαϊκή Κυριαρχία, Κοινωνική Απελευθέρωση, Δημοκρατική Διαδικασία και αγωνίστηκα γι’ αυτά, αλλά σήμερα δεν ισχύει κανένα.
2. ΟΧΙ γιατί από το « η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες» του Ανδρέα Παπανδρέου, βρεθήκαμε ξαφνικά στην ανάγκη δημιουργίας παγκόσμιας διακυβέρνησης και μάλιστα άμεσα.

3. ΟΧΙ γιατί είμαι 44 χρονών και δεν άκουσα ποτέ τόσα ψέματα προεκλογικά από κάποιον που υποστήριξα και ψήφισα για να με εξαπατήσει.

4. ΟΧΙ γιατί το 1985 όταν υπέδειξαν στον Α. Παπανδρέου να προσφύγουμε στο ΔΝΤ με διάγγελμα προς τον Ελληνικό λαό απέρριψε κάθετα το ενδεχόμενο μιας τέτοιας κίνησης και σήμερα ο Γ.Παπανδρεου σε αντίθεση με όσα δήλωνε προεκλογικά μας οδηγεί στο ΔΝΤ.

5. ΟΧΙ γιατί μας είπε ότι δεν είχαμε άλλη λύση από την προσφυγή στο ΔΝΤ, ενώ ο υπουργός Σαχινιδης σε συνέντευξη του στην ΝΕΤ αποκαλύπτει ότι με το που βγήκε κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ είχε αποφασιστεί η ένταξη μας σε αυτό.

6. ΟΧΙ γιατί απέρριψε την βοήθεια των αγορών ύψους 53 δις σύμφωνα με εγκυρότατες πηγές πριν μας οδηγήσει στο ΔΝΤ.

7. ΟΧΙ γιατί προεκλογικά μας έλεγε πως λεφτά υπάρχουν ενώ ήξερε την πραγματική κατάστασης της οικονομιας (και ο Προβοπουλος του το είχε πει και ο πρώην υπουργός οικονομικών της Γερμανίας Πήτερ Σταινμπρικ το αναφέρει στο βιβλίο του καθαρά).

8. ΟΧΙ γιατί η ανεργία ανέβηκε σε πρωτοφανή ποσοστά και θύμα της είμαι κι’ εγώ προσωπικά αλλά και η σύζυγος μου και δεν ξέρω πως θα μεγαλώσω πλέον την κόρη μου.

9. ΟΧΙ γιατί οδήγησε χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε κλείσιμο.

10. ΟΧΙ γιατί σε αντίθεση με όσα έλεγε προεκλογικά μείωσε μισθούς, συντάξεις, έκοψε επιδόματα με πρόσχημα το ΔΝΤ.

11. ΟΧΙ γιατί επίσης με πρόσχημα το ΔΝΤ δημιούργησε το χειρότερο ασφαλιστικό όλων των εποχών.

12. ΟΧΙ γιατί έχοντας υπουργό παιδείας την Διαμαντοπούλου της λέσχης Μπίλντερμπεργκ διαλύει το εκπαιδευτικό σύστημα έτσι ώστε να δημιουργήσει γενιές αμόρφωτων.

13. ΟΧΙ γιατί υποβαθμίζει καθημερινά το σύστημα υγείας.

14. ΟΧΙ γιατί οι ένοπλες δυνάμεις και τα σώματα ασφαλείας βρίσκονται υπό διάλυση.

15. ΟΧΙ γιατί η εγκληματικότητα χτύπησε κόκκινο και δεν διαφυλάσσεται η ασφάλεια του πολίτη καθώς και η περιουσία του.

16. ΟΧΙ γιατί η χώρα μου γέμισε αλλόθρησκους λαθρομετανάστες και ταυτόχρονα στιγματίστηκαν ως ρατσιστές οι κάτοικοι του Αγίου Παντελεήμονα, της πλατείας Αττικής, των Πατησίων, της Κυψέλης μόνο και μόνο επειδή προσπαθούν να διαφυλάξουν ότι δικαιωματικά τους ανήκει.

17. ΟΧΙ γιατί καθημερινά αντικρίζω την απογοήτευση στα πρόσωπα των συμπολιτών μου και καταντήσαμε έθνος καταθλιπτικών.

18. ΟΧΙ γιατί φοβάμαι έντονα πλέον για τα σύνορα της χώρας μου και την εθνική μας κυριαρχία.

19. ΟΧΙ γιατί με θεωρεί συνυπεύθυνο σε όσα αυτοί έφαγαν.

20. ΟΧΙ γιατί η σπατάλη του δημόσιου χρήματος συνεχίζεται την ώρα που ο κόσμος δεινοπαθεί.

21. ΟΧΙ γιατί με διάφορα τεχνάσματα καταστρέφει δημόσιους και κυρίως κοινωφελείς οργανισμούς με σκοπό να τους ξεπουλήσει σε ξένα συμφέροντα.

22. ΟΧΙ γιατί πλέον με κυβερνά ανοιχτά η Ε.Ε. και τελευταία το ΔΝΤ και η βουλή έχασε όποια αξία κι αν της είχε απομείνει.

23. ΟΧΙ γιατί δεν καταργεί την βουλευτική ασυλία.

24. ΟΧΙ γιατί δημιουργεί εξεταστικές για τα μάτια του κόσμου και δεν αποφέρουν κανένα αποτέλεσμα.

25. ΟΧΙ γιατί κανείς βουλευτής δεν αντιδρά σε όσα σήμερα συμβαίνουν, αντιθέτως κρύβονται ακόμα και από αυτούς που τους ψήφισαν.

26. ΟΧΙ γιατί δεν θέλω ηλεκτρονική ταυτότητα.

27. ΟΧΙ γιατί με απειλεί η θα με ψηφίσεις η θα πάω σε πρόωρες εκλογές.

28. ΟΧΙ γιατί είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ και δεν βάζω πλέον κανένα κόμμα πάνω από την πατρίδα μου.



Με εκτίμηση προς όλους τους συντρόφους μου.

Αντώνης Βιδάλης.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!