tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ



Θα ήθελα να αναφερθώ στο δικηγοράκο που θεωρεί ότι έχει το δικαίωμα να μας αποκαλεί ρεμάλια επειδή δεν παρουσιαζόμαστε στις εφορευτικες επιτροπές. Τον πληροφορώ λοιπόν ότι δεν πήγα την προηγούμενη εβδομάδα και δεν θα πάω ούτε αυτή. Ο λόγος είναι απλός. Αρνούμαι να προσφέρω καταναγκαστική εργασία (νομίζω είναι συνταγματικό μου δικάιωμα). Ακόμα και στο στρατό (υπηρέτησα 19 μήνες με 7 μήνες στα χερσαία σύνορα στην Τουρκία έπαιρνα 1240 δραχμές το μήνα). Γιατί είμαι ρεμάλι δικηγοράκο; Είμαι ιδ. υπάλληλος σε 100% εξαγωγική εταιρία. Για τα εισοδήματα το 2009 πλήρωσα 42000 φόρο + 1400 ευρώ έκτακτη εισφορά (+ 2000 ευρώ έκτακτη εισφορά για τα εισοδήματα του 2008). Δουλεύω πάνω από 70 ώρες την εβδομάδα (με πολλά σαββατοκύριακα). Και έχουν το θράσος να καλούνε εμένα για εφορευτική επιτροπή ενώ τα κοματόσκυλα δημόσιοι υπάλληλοι απαλλάσονται και οι δικηγορίσκοι πληρώνονται αμυδρά όπως και τα βύσματα γραμματείς τους. Αν με θεωρείς ρεμάλι που δεν πατάω από την πλευρά μου δεν με θεωρώ κορόιδο και θεωρώ εσάς παράσιτα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!