tromaktiko: Απάντηση στο "Είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς;"

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση στο "Είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς;"



Αν είναι αντιπαραγωγικοί οι ιερείς?Ακούστε τι είδους απορία έχει ο άνθρωπος!
Λοιπόν, μηχανικέ, γιατρέ, οικοδόμε, αγρότη, μάθε οτι δεν είσαστε μόνο εσείς παραγωγικοί, αλλά και οι παπάδες!!Το ερώτημά μου είναι ΤΙ παράγουν;;Απολαμβάνουν μισθό που πληρώνεται απο που παρακαλώ?Από την εκκλησία?Σε ποιόν ασφαλιστικό φορέα ασφαλίζονται?
Τι εννοεί ο μητροπολίτης λέγοντας δουλεύουν χωρίς ωράριο?Μήπως να του εξηγήσει κάποιος τι θα πει δουλειά και εργοδότης?Να λογοδοτείς στο τέλος κάθε βάρδιας για το τί έκανες την ημέρα που πέρασε? Αρκετές βλακείες, επιτρέψατέ μου να πω, ακούμε απο Δημόσιους υπάλληλους και ένστολους βισματοκηφήνες, μην ακούσουμε τωρα και τα παράπονα των αφορολόγητων...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Λοιπόν έχω αρχίσει να καταλήγω στο συμπέρασμα ότι υπάρχει οργανωμένο σχέδιο για να μας τρελάνουν τελείως.... Βρε Χρυσόστομε Πατρών, μόνο χρυσόστομος δεν είσαι. Μπορεί να είσαι ντυμένος και εσύ και οι όμοιοί σου από κορυφή έως νύχια με χρυσά αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν σε κάνει ΧΡΥΣΟστομο. Προκαλείτε κύριοι και προκαλείτε επικίνδυνα. Ξεκαθαρίζω εξ αρχής ότι είμαι βαθειά θρησκόληπτος Χριστιανός Ορθόδοξος και ταυτόχρονα ΑντιΕκκλησιαστικός. Προσεύχομαι και ασκώ την θρησκεία μου όπως εγώ θέλω στον δικό μου χώρο και με τις δικέ!
ς μου σκέψεις. Δεν χρειάζομαι καθοδήγηση από ΚΑΝΕΝΑΝ για να το κάνω αυτό. Ούτε χρειάζεται να ρίξω τον οβολό μου στο περιφερόμενο δισκάκι της ξεφτίλας μέσα στον 'κατά τα άλλα' Οίκο του Θεού για να κερδίσω μία πολυπόθητη θέση στον Παράδεισο αλλά και τον αμέριστο θαυμασμό των συμπολιτών μου.... Ρε ποιον κοροϊδεύεται;;; Καημένοι κληρικοί που δουλεύεται τόοοοοοσο πολύ χωρίς ωράρια όντας 24 ώρες το 24ωρο στο πλευρό των πιστών!!!! Μάλλον κανένας σας δεν έχει κάνει ποτέ του πραγματική δουλειά για να δει τι θα πει εργασία, υποχρεώσεις, χρονικά διαγράμματα κλπ. Από θεωρία είστε οι καλύτεροι, στην πράξη όμως μας τα χαλάτε από πολύ έως πάρα πολύ. Ο Χριστός έλεγε "Ο Έχων Δύο χιτώνες να δίνει τον έναν". Εσείς που έχετε ολόκληρες ντουλάπες γεμάτες τι δίνετε? Έχετε κάνει το καθήκον ας μοιράζοντας μερικές μερίδες φαγητό στις ενορίες σας;;; Αναλογικά ούτε ένα κουμπί από τους "χιτώνες" σας δεν είναι αυτό. Για ποια Αγάπη στον συνάνθρωπο μιλάτε;;; Είναι δυνατόν να πηγαίνεται και να λειτουργείτε ντυμένοι σαν τους RUN DMC ή τους Public Enemy με τις τεράστιες χρυσές αλυσίδες σας και χρυσά καπέλα και τα σκύπτρα;;; Ένα μπαλέτο από ωραίες κοπέλες σας λείπει στο backround και να το βιντεάκι για το MTV. Μαζευτείτε και αν δεν μπορείτε να μαζευτείτε γιατί έτσι έχετε μάθει να ζείτε τόοοοσα χρόνια μέσα στην χλίδα και τα γεμάτα παγκάρια και δισκάκια (που είναι το ΣΔΟΕ να κάνει ελέγχους;;) τουλάχιστον να μην προκαλείτε. Καθήστε ήσυχοι και βολεμένοι εκεί που είσαστε και αφήστε τον απλό λαό να τραβάει κουπί.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!