tromaktiko: Ποιά δημοκρατία;

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Ποιά δημοκρατία;



Βαρέθηκα να είμαι απέναντι στον κόσμο....
Βαρέθηκα να καλύπτω παρανομίες των εκάστοτε κυβερνήσεων.Βαρέθηκα να φυλάω κλέφτες και προδότες που εκτός από την προσωπική τους φρουρά από αστυνομικούς θέλουν και πέντε αστυνομικούς τη μέρα για να φυλάνε το κάθε σπίτι τους, που ο καθένας έχει από πενήντα και πάνω.
Να τους φυλάω στα συνέδριά τους και στα φαγητά τους,ενώ ξέρω ότι η αστυνόμευση σε αρκετές περιοχές είναι εξαιρετικά ελλιπής.Δεν είμαι μπράβος κανενός.Μπήκα στο σώμα της αστυνομίας και ορκίστηκα να υπακούω στους ανώτερούς μου, αλλά ορκίστηκα και να προστατεύω και το Σύνταγμα και τους νόμους.Βαρέθηκα να κινδυνεύω για να προστατεύω τον πολίτη και στο δικαστήριο να με βγάζουν μαλάκα και επίσης βαρέθηκα να γίνομαι ο αποδιοπομπαίος τράγος που δέχεται όλο το μένος των πολιτών που το προκαλεί η βία της εξουσίας και στο τέλος να μη με υπολογίζει καμία από τις δύο πλευρές.Βαρέθηκα να βλέπω συναδέρφους μου που δε σκέφτονται και δεν αντιλαμβάνονται ότι δουλεύουν με τη νοοτροπία που! είχαν οι χωροφύλακες της χούντας.! Νιώθ ω ένα μεγάλο θύμα.Δεν μπορώ να απεργήσω και ούτε να διεκδικήσω.Με διατάζουν αξιωματικοί πουλημένοι στα κόμματα και φερέφωνα που δε σέβονται ούτε το προσωπικό τους, ούτε τον πολίτη.Είμαι αηδιασμένος και κουρασμένος ψυχολογικά από τις συνθήκες εργασίας μου.Δέχθηκα να παραλάβω την καινούργια ταυτότητα παρά τη διαφωνία μου και ξέροντας ότι συνάδερφοί μου αρνήθηκαν να την παραλάβουν και αποτάχθηκαν γι αυτό, τους οποίους κανένας δεν στήριξε,ούτε εγώ.Είμαι Έλληνας και Χριστιανός.Ούτε ρατσιστής και ξενοφοβικός και ούτε ακραίος στις απόψεις ‚ μου.Είμαι ο συνηθισμένος Έλληνας πολίτης που βλέπει τη χώρα του να διαλύεται και δεν ξέρει πως να αντιδράσει.Θέλω δημοκρατία,ελευθερία και δικαιοσύνη.Λόγω της επιλογής μου να γίνω αστυνομικός έχω ουσιαστικά υποταχθεί στο σύστημα και νιώθω άσχημα γι αυτό.Νιώθω όμως ακόμα χειρότερα όταν βλέπω νέα παιδιά φοιτητές και μη να μη νοιάζονται για την κοινωνία μας,για την παιδεία,να μη σκέφτονται και να μην επεξεργάζονται τις πληροφορίες και τα ψέματα που μας αραδιάζουν και ακόμα χειρότερα να υποστηρίζουν ακόμα παρατάξεις και να μην μπορούν ! να δουν το κοινό τους συμφέρον.Πάν! τα θÎ ± προσπαθώ να δουλεύω όσο πιο σωστά μπορώ σεβόμενος το σύνταγμα και τα ανθρώπινα δικαιώματα.Όμως πάντα υπάρχουν και περιπτώσεις που χρειάζεται να υπακούσω σε εντολές και δυστυχώς θα είμαι απέναντι στον πολίτη.Αυτή η καταπάτηση των συνταγματικών δικαιωμάτων του πολίτη,ειδικά τον τελευταίο χρόνο δεν έχει προηγούμενο και δε θα βγει σε καλό για κανέναν.Για πόσο ακόμα θα αντέχει η αστυνομία να καταστέλλει τα πλήθη των διαδηλωτών.Όταν δε θα αντέχει άλλο η αστυνομία δε θα φταίει εκείνη, αλλά αυτοί που έχουν βγάλει τον κόσμο στους δρόμους και! τότε αφόυ δε σέβονται το λαό θα τον φοβούνται.Τότε τι θα κάνουν;Θα βγάλουν έξω το στρατό; Αν συνέβαινε κάποια στιγμή αυτό και κατάφερναν τα κανάλια να μας πείσουν ότι έχουμε δημοκρατία και ελευθερία τότε τι να πω;Φοβάμαι πολύ για το μέλλον μας και το μέλλον αυτού του τόπου και νιώθω τεράστια αγανάκτηση όπως οι περισσότεροι.Συγγνώμη αν κούρασα όμως θέλω να επισημάνω στους αναγνώστες πως το ότι φαράω μια στολή δε με κάνει εξουσία και σ' αυτούς που θα πουν "κάτι μας είπες ρε μεγάλε.εσύ κοίτα να το καταλάβεις αυτό" θέλω να πώ ότι εσείς έχετε την προκατάληψη εναντίον μου και ε σείς με βλέπετε σαν εξουσία και ξεσπάτε πάνω μου.Θα μπορούσα να γράφω για ώρες αλλά θα σταματήσω τις σκέψεις μου εδώ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!