tromaktiko: Απάντηση στην ανάρτηση "Για τον ΗΣΑΠ"

Πέμπτη, 2 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση στην ανάρτηση "Για τον ΗΣΑΠ"



Με λύπη μου, τον τελευταίο καιρό, παρατηρώ την μεταστροφή της κοινής γνώμης πρός την ιδιωτικοποίηση των ΜΜΜ .
Οι κυβερνούντες με σύμμαχο τα ΜΜΕ προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο οτι η ιδιωτικοποίηση όλων των οργανισμών θα φέρει ορθότερη αξιοποίηση αυτών και καλύτερες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό . Ερωτώ : γιατί κύριοι του υπουργείου δεν αναλάμβάνεται αυτό τον ρόλο ; Ο εκάστοτε ιδιώτης είναι ικανότερος απο εσάς ; Απαντώ : Προτεραιότητα του υπουργείου δεν είναι η αξιοποίηση του κάθε οργανισμού και η βέλτιστη παροχή υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό . Είναι το βόλεμα και η αρπακτή . Δίνοντας τις επεκτάσεις,συντηρήσεις στους διεθνείς μεγαλοκαρχαρίες siemens, alstom κτλ και αφηφώντας το όποιο κοστολόγιο καταφέρνουν να πλουτίζουν αυτοί,οι εταιρείες,τα κόμματα και όλος ο περίγυρος τους . Οι τοποθετημένες διοικήσεις των οργανισμών δεν μίλουν, άλλωστε και αυτοί τρώνε, και το χρέος των οργανισμών μεγαλώνει . Αλλά ποιός νοιάζεται; Παράλληλα ενισχύουν το κοινωνικό τους προφίλ με το ενιαίο εισιτήριο σε όλα τα ΜΜΜ ( 1 ευρώ για μιάμιση ώρα), επέκταση του ωραρίου Παρασκευή και Σάββατι βράδυ ( τεράστιες ζημιές για τους οργανισμούς ), μειωμένο εισιτήριο σε μαθητές/φοιτητές/πολύτεκνους/
ΑΜΕΑ/υπερήλικους και δωρεάν χρήση στα σώματα ασφαλείας . Ποιό είναι όμως το αποτέλεσμα ; Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε όλους τους οργανισμούς υπερχρεωμένους . Κοινωνική πολιτική με συνεχή δανεισμό των οργανισμών και μηδαμινή επιχορήγηση απο το κράτος δεν γίνεται. Αν π.χ. η κυβέρνηση ασκούσε κοινωνική πολιτική με τιμή του ψωμιού μειώνωντας την τιμή σε 20 λεπτά , τότε όλοι οι φούρνοι θα έκλειναν . Όχι γιατί θα έχαναν τα υπερκέρδη τους αλλά γιατί απλά δεν θα άντεχαν . Το ίδιο συμβαίνει και με τα ΜΜΜ. Κύριοι, ή θα έχουμε οργανισμούς με κοινωνική ευαισθησία ή οργανισμούς με στόχο τον κέρδος . Ο ιδιώτης σίγουρα θα έχει στόχο το κέρδος . Παραδείγματα είναι η Αττική Οδός και οι εταιρίες που εκμεταλλεύονται τα διόδια στις εθνικές οδούς . Η Αττική Οδό χρεώνει 2.8 ευρώ για μια διαδρομή, όταν παράλληλα χρησιμοποιούμε το δικό μας όχημα και καίμε την δική μας βενζίνη . Όσο για τα διόδια οι αντιδράσεις έχουν ήδη ξεκινήσει . Πληρώνουμε για αυτοκινητόδρομο που δεν έχει ακόμα κατασκευαστεί ( Κορίνθου - Πατρών ), χρειάζεσαι 45 ευρώ για !
 την διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, ετοιμάζουν διόδια σε περιοχές σχεδόν αστικές π.χ. Άγιος Στέφανος Αττικής κτλ .
Οι εταιρείες αυτές είναι επιτυχυμένες και κερδοφόρες . Γιατί όμως ;; Όλοι πιστεύω οτι καταλαβαίνουμε το γιατί .
Αν θέλουμε να γίνουν όλοι οι οργανισμοί των ΜΜΜ σαν την Αττική Οδός Α.Ε. τότε θα πρέπει να ξέρουμε οτι θα πληρώνουμε και το αντίστοιχο ποσό και οτι θα πρέπει να ξεχάσουμε κάθε κοινωνική τιμολογιακή ελάφρυνση .
 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!