tromaktiko: Απάντηση στο : ΤΕΙ Θεσσαλονίκης

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση στο : ΤΕΙ Θεσσαλονίκης



Απαντηση στο : http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_2203.html
Θελετε και αλλες καταγγελιες κυριε Παπαδοπουλε;Να πουμε μηπως για τον αγαπητο συναδελφο σας τον κ. Γεωργιο Βλατσιο που περναει μονο οσους φοιτητες κανουν ιδιαιτερα μαζι του;
Για την κ. Χασαπιδου που, οταν εκανε μαθημα, δεν πατουσε στα μισα μαθηματα του εξαμηνου κ μας αφηνε στα κρυα του λουτρου καθε εβδομαδα; Για την κυρια Σουζανα Παπαδοπουλου που βαζει λαθος θεματα στις εξεταστικες γιατι πολυ απλα ειναι ασχετη κ μπορει να επιχειρηματολογησει μονο με οσα γραφει το βιβλιο, ενω στην τελευταια εξεταστικη του μαθηματος "Αθλητισμος κ Διατροφη" δεν ηξερε καν ποια ειναι η σωστη απαντηση σε ερωτηση που η ιδια ειχε βαλει κ διορθωσε λαθος τα γραπτα ολων των φοιτητων που απαντησαν σωστα; Για την κυρια Κουλουρη που στο εργαστηριο του Αθλητισμου δεν ξερει τι της γινεται και λεει λαθος πραγματα στους φοιτητες; Για τις καθηγητριες του εργαστηριου Κλινικης Διατροφης που δινουν προτυπες εργασιες με λαθος λυσεις, ενω η καθε μια εχει διαφορετικη αποψη κ αντι να μας μαθαινουν μας μπερδευουν; Για την κυρια Κλεφτουρη που βαθμολογει με εναν μοναδικο δικο της τροπο χωρις κανενα επιστημονικο κριτηριο(εχει απαντησει σε φοιτητη που απαντησε αριστα σε ερωτησεις "δεν ειμαι σιγουρη αν κατανοεις αυτα που γραφεις", λες κ αυτο ειναι εφικτο να γινει ποτε...);

Εγω προσωπικα δεν εχω την τολμη να γραψω το ονομα μου, γιατι ηδη λογω πολλων απο των προαναφερθεντων παρετεινα τις σπουδες μου κατα ενα χρονο, χωρις κανενα σοβαρο λογο κ σε καμια περιπτωση δε θελω να μπω σε μαυρη λιστα κ να τελειωσω στα 50 μου!!!

Σας αρκουν αυτα κυριε καθηγητα ή μηπως να πουμε κ αλλα;;;;
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!