1. Να διαβάζουμε τι αγοράζουμε και τι πληρώνουμε
2. Να εξοικειωνόμαστε με τον τρόπο λειτουργίας της νέας μας συσκευής
3. Να ψάχνουμε για το πρόγραμμα/συμβόλαιο που μας βολεύει και όχι αυτό που βολεύει τους πωλητές..
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/cosmote_25.html
Στην προκειμένη περίπτωση πριν τις καταγγελίες για εξαπάτηση μήπως ο φίλος έπρεπε να τσεκάρει τον υπολογιστή του και να κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις; Ποιος του φταίει που δεν έχει εικόνα τι όγκο δεδομένων χρησιμοποιεί;
Και επειδή χρησιμοποιώ και εγώ προγράμματα internet κινητής και της εν λόγω εταιρίας και της Vodafone, σε όλες τις εφαρμογές υπάρχει σημείωση ότι η μέτρηση ενδέχεται να μην είναι ακριβής (γι' αυτό και απαιτείται ειδική ρύθμιση)
Αναγνώστης