tromaktiko: Απάντηση στο: "Η απίστευτη ατάκα του διοικητή τροχαίας "

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Απάντηση στο: "Η απίστευτη ατάκα του διοικητή τροχαίας "



Εγώ σας πληρώνω !!!! Πόσες φορές δεν το έχω ακούσει...
ΕΓΩ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΩ !!!! Η κομπλεξάρα του κάθε τυχάρπαστου που έχει πάντα δικαιώματα και ποτέ υποχρεώσεις....
Ακόμα και έτσι να είναι όμως αυτό δεν δίνει το δικαίωμα στον "κύριο" του βίντεο, να αποκαλεί μια εργαζόμενη αστυνομικό "κότα" (δείγμα ήθους και παιδείας)
Επίσης δεν του δίνει το δικαίωμα να απαιτεί από όλη την αστυνομία της Αθήνας να ασχοληθεί με την "επανάσταση της μπάρας"... έλεος πια... Δεν του άρεσαν 2 περιπολικά που ήταν εκεί... ήθελε και το 100!!!!! Μήπως να φωνάζαμε και την ΕΚΑΜ;
Και όσο για αυτό το περιβόητο "ΕΓΩ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΩ", ο βασικός μου μισθός είναι χοντρικά 900 ευρώ,δηλαδή 30 ευρώ την ημέρα... Οι Έλληνες φορολογούμενοι είναι περίπου 6 εκατομμύρια... αν κάνουμε την διαίρεση προκύπτει οτι στον κάθε φορολογούμενο αντιστοιχούν 0,000005 ευρώ την ημέρα... ΌΠΟΙΟΣ ΤΑ ΘΕΛΕΙ ΠΙΣΩ ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΔΩΣΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ... ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΕΣ...


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!