tromaktiko: Φοιτητικό στεγαστικό επίδομα

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Φοιτητικό στεγαστικό επίδομα



Είμαι φοιτητής του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών. Θα ήθελα να σας μιλήσω για το φοιτητικό στεγαστικό επίδομα.
Διαβάζοντας το σχετικό νόμο για το συγκεκριμένο επίδομα (με την βοήθεια δικηγόρου) στο σημείο που αναφέρετε στην αίτηση και τα μαθήματα στα οποία έπρεπε να επιτύχω (άρθρο 5 του σχετικού νόμου) καταλήξαμε στο ότι θα έπρεπε να έχω περάσει τα μίσα από τα μαθήματα του περσινού έτους, με μοναδικό χρονικό περιορισμό την ημερομηνία επιβολής των αιτήσεων στην εφορία.ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΕΤΟΥΣ!!!!Αυτή την στιγμή έχω περασμένα 9 απο τα 14 προβλεπόμενα μαθήματα του προηγούμενου έτους, και η γραμματεία της σχολής μου, λέει οτι έχω περασμένα 6 γιατι έχουν ανακαλύψει δικό τους νόμο ο οποίος λέει οτι πρέπει να τα έχω περάσει στις 3 εξεταστικές του προηγούμενου έτους....ενώ εγω εχω 3 μαθήματα περασμένα στην εξεταστική του Φεβρουάριου (2011)!!!! πως μπορουν να ερμηνευουν το νομο με αυτον το τροπο και γιατι δεν υπαρχει σχετικη αναφορα στο νομο????? Και αν ερμηνευουν με αυτο τον τροπο τον νομο βγαζουν απ'εξω τα ατομα που εχουν περασει για παραδειγμα 7 μαθηματα του δευτερου έτους...στις εξεταστικές του πρωτου έτους???? Από ποτε δλδ ένας φοιτητής που εχει περασμενα τα μαθηματα που αναφερονται στον νομο δεν δικαιουται το επιδομα???το επιδομα χορηγειται λογικα σε ατομα χαμηλου εισοδήματος για να τους βοηθησει οικονομικα....με την απλη προυποθεση οτι πρεπει να εχουν περασει τα μισα μαθηματα του προηγουμενου έτους!!!! ειναι απλη λογικη πληρώ τις προϋποθέσεις (9/14 μαθηματα) και δικαιούμαι το επίδομα!!!


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!