tromaktiko: Απαράδεκτος ο Κωτσόβολος πρέπει επιτέλους να σταματήσει αυτή η κοροϊδία με τις υποτιθέμενες προσφορές του

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Απαράδεκτος ο Κωτσόβολος πρέπει επιτέλους να σταματήσει αυτή η κοροϊδία με τις υποτιθέμενες προσφορές του



Την προηγούμενη εβδομάδα επισκέφτηκα το κατάστημα του Κωτσόβολου στην Θεσσαλονίκη στην περιοχή της Ευκαρπίας...
θέλοντας να αγοράσω μια τηλεόραση συγκεκριμένα μια Lg 37αρα και με τιμή 495€ όπως μου το ανέφερε ο πωλητής συστήνοντας το μάλιστα σαν συμφέρουσα αγορά.

Έφυγα σκεπτόμενος την αγορά άμεσα σε λίγες μέρες.

Την Κυριακή 20 Μαρτίου είδα ένα μήνυμα του Κωτσόβολου στην τηλεόραση που μιλούσε για 50 άτοκες δόσεις στις τιμές μετρητοίς όπως ακριβώς έλεγε και η διαφήμιση.

Σκέφτηκα ότι είναι μια καλή ευκαιρία για να αγοράσω την τηλεόραση που είχα δει στη επίσκεψή μου και με χαρά πήγα στον Κωτσόβολο που είναι κοντά στο σπίτι μου .

Η χαρά μου κράτησε όμως λίγο αφού όταν έφτασα στο κατάστημα με έκπληξη είδα ότι η τιμή στην τηλεόραση είχε ανέβει και είχε πάει στα 549€ δηλαδή καπέλο 54€

Για ποιά προσφορά μιλάτε εσείς εκεί στον Κωτσόβολο;;;

Για πόσο καιρό θα νομίζετε ότι θα τρώμε κουτόχορτο;;;

Τελικά την τηλεόραση την αγόρασα από άλλο κατάστημα, και σε καλλίτερη τιμή από αυτήν που αρχικά θα έπαιρνα από τον Κωτσόβολο, ευτυχώς για εμένα που έγιναν έτσι τα πράγματα, την πήρα μόνος μου, μου εξήγησαν τα παιδιά πως θα την ρυθμίσω και σήμερα που μιλάμε έχω την τηλεόραση στο σπίτι μου.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!