tromaktiko: Σχετικα με το Fukushima50 - Οι ήρωες

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Σχετικα με το Fukushima50 - Οι ήρωες



Oι καμικάζι που περιγράφεις ηταν αγραμματοι που κατω απο την επηροια ναρκωτικών ουσιών και μετα απο πλυση εγκεφάλου έπεφταν με τα αεροπλάνα τους στα εχθρικα πλοια και τα ανατίναζαν.... Αυτο δεν γινόταν σε καποιον πόλεμο στον οποιο υπερασπίζονταν την πατρίδα τους, αλλα στον 2ο παγκόσμιο κατα τον οποίο η Ιαπωνία ειχε συνταχθεί στο πλευρό των γερμανων, ενάντια σε όλον τον υπόλοιπο πλανήτη. Οι 50 της φουκοσιμα είναι ανθρωποι που εργαζονται σε ενÎ! ± πυρηνικο εργοστασιο, που εσχτισαν οι γιαπωνεζοι για να πλουτισουν αυτοι, παρα το ρισκο που εχει για τον υπολοιπο πλανητη. Θα πεθανουν σαν μερος ενος συστηματος πλουτισμου ορισμένων χωρων ενω εμεις θα πιουμε τη ραδιενεργεια τους χωρις να εχουμε βγαλει φραγκο. Πιο ηρωας ειμαι εγω που εχω φαει το τσερνομπιλ την πενσυλβανια και τις πυρηνικες δοκιμες των γαλλων ρωσων και αμερικανων και τωρα τη φουκοσιμα, γιατι εγω δεν ειμαι εθελοντης. Εμενα με αναγκασαν. Δεν υπαρχουν ηρωωες εδω. Μονο θυματα, πρεπει τα πυρινκια εργοστασια να κλεισουν παντου … αμεσα

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!