tromaktiko: InkjetPhoto - Μακριά !!!

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

InkjetPhoto - Μακριά !!!



Έκανα τηλεφωνική παραγγελία την περασμένη Πέμπτη στο Inkjetphoto.gr στη Γλυφάδα για επαναγεμιζόμενα μελάνια, τονίζοντας ότι τα βιάζομαι.
Ο ιδιοκτήτης με διαβεβαίωσε ότι θα τα στείλει Παρασκευή, να τα έχω Δευτέρα στα χέρια μου.
Του τηλεφωνώ Τρίτη απόγευμα στις 6, να μάθω τι απέγινε. Το μαγαζί κλειστό, κανείς δεν απάντησε (δεν είναι εργάσιμη η Τρίτη στη Γλυφάδα;)
Ξαναπαίρνω σήμερα Τετάρτη. Πρώτα απαντά ένας ηλικιωμένος κύριος, μου λέει να πάρω σε πέντε λεπτά. Αμέσως μετά, μου απαντά ο ιδιοκτήτης και μου λέει "θα σας πάρω εγώ να σας πω - τα έστειλα κανονικά - μάλλον το ταχυδρομείο έκανε τα γνωστά του, αλλά αφήστε να σας πάρω με το tracking number".
Με παίρνει όντως και μου λέει "τα μελάνια είναι στο ταχυδρομείο από χτες Τρίτη, και το tracking number είναι <ΧΧΧ>" (μου το έδωσε).
Τον ρωτώ γιατί η καθυστέρηση, αφού από Παρασκευή έφτασε Τετάρτη και ακόμα δεν έχω ειδοποίηση, αφού ήμουν σαφής ότι τα βιαζόμουν - πώς γίνεται στα ΕΛΤΑ να έφυγαν Παρασκευή και να μην έχουν φτάσει, απόσταση Γλυφάδα - Μοσχάτο; "Ε τι να κάνουμε, τα ΕΛΤΑ..."
Ενώ μέχρι εκείνη τη στιγμή όλα έδειχναν ότι τα ΕΛΤΑ αργοπόρησαν, σκέφτηκα να τον ξαναρώτησω αν τελικά ΌΝΤΩΣ τα έστειλε Παρασκευή. Πρώτα με ρώτησε (αντί απάντησης) "μου λέτε ότι σας λέω ψέμματα;" αλλά μετά από πίεση πήρα την εκκωφαντική απάντηση: "Με ρωτάτε αν πρόλαβα; Τα έστειλα τη Δευτέρα".
Από κει και πέρα η συζήτηση απλά κατέβηκε επίπεδο, αφού ο κύριος είναι φανερά ερασιτέχνης και η έννοιες "συνέπεια και επαγγελματισμός" του διαφεύγουν. Δεν είπε ποτέ ότι λυπάται για την καθυστέρηση, ούτε ότι ήταν σφάλμα του να μη το παραδεχτεί, ούτε ότι θα έπρεπε να με έχει ενημερώσει- αντιθέτως, με ρώτησε "καταλαβαίνετε πόση δουλειά έχουμε; τι θέλετε να κάνω;" - λες και θα τον κρεμούσα αν έλεγε ένα συγγνώμη...
Ελπίζω κύριε του InkjetPhoto να πήζετε πάντα στη δουλειά και να έχετε πελάτες που αδιαφορούν αν τους λέτε κάτι και μετά το αλλάζετε...
Θα μπορούσα να έχω παραλάβει το προϊόν για να κάνω τη δουλειά μου, - δύο μέρες μόνο ήταν η καθυστέρηση άλλωστε - αλλά προτίμησα να του επιστραφούν απαράδοτα - ακόμα κι αν αυτό με ζορίζει πολύ. Είναι καιρός να αρχίσουμε να μαθαίνουμε την έννοια λέξεων όπως "υπευθυνότητα", "ήθος" και "αξιοπρέπεια".
Εγώ προσωπικά θα μείνω μακριά από το κατάστημά του. Ελπίζω να πάρει το μήνυμα, αν και αμφιβάλλω.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!