tromaktiko: ON TELECOMS - Προσοχή σε όσους διακόψουν την σύνδεση

Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

ON TELECOMS - Προσοχή σε όσους διακόψουν την σύνδεση



Router...χρυσάφι!
Ήμουν στην ON TELECOMS πελάτης για περίπου 5 χρόνια και ήμουν από τους πρώτους πελάτες της.
 Όταν έκανα το συμβόλαιο μου είπανε ότι για τον εξοπλισμό πρέπει να πληρώσω 65 ευρώ!
Ως εδώ καλά.
Για 5 χρόνια που είχα αυτήν την εταιρεία ΜΟΝΟ προβλήματα είχα όχι μόνο με την σύνδεση άλλα και με την εξυπηρέτηση από τους (ανύπαρκτους) τεχνικούς!
Πριν 2 μήνες διέκοψα την σύνδεση και άλλαξα πάροχο.
Τους ρώτησα πριν αλλάξω πάροχο τι θα πληρώσω και μου είπανε τον τελευταίο λογαριασμό (δεν αναφέρανε κάτι παραπάνω).
Σήμερα λοιπόν 2 μήνες μετά μου έρχεται ένα γράμμα από την ontelecoms και μου ζητάνε πίσω τον εξοπλισμό που ΠΛΗΡΩΣΑ!
Τους είπα ότι το router το έχω πετάξει γιατί είχε χαλάσει και έχω μόνο τον αποκωδικοποιητή και μου λένε ότι πρέπει να πληρώσω 80 ευρώ! Ναι καλά διαβάσατε! 80 ευρώ για το router της pirelli που είχα πληρώσει 65 ευρώ όταν το πρωτοπήρα μαζί με τον αποκωδικοποιητή!
Τους είπα και τηλεφωνικά να περιμένουν ότι αυτή την κομπίνα που κάνουν ότι θα την βγάλω σε ΟΛΑ τα blogs και τα forums που υπάρχουν!
Προσοχή λοιπόν όσοι έχετε ON TELECOMS και σκέφτεστε να αλλάξετε πάροχο κρατήστε τον εξοπλισμό γιατί διαφορετικά θα πρέπει να πληρώσετε σε χρυσάφι το router της Pirelli ακόμα και αν έχετε ήδη τον αποκωδικοποιητή!



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!