tromaktiko: Οργανωμένη σπείρα που κλέβει αυτοκίνητα δρα στο Χαλάνδρι!

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Οργανωμένη σπείρα που κλέβει αυτοκίνητα δρα στο Χαλάνδρι!



ΠΡΟΣΟΧΗ! Ειμαι θυμα της συγκεκριμένης σπείρας, η οποια μου αφαιρεσε απο την κατοχη μου το αυτοκινητο μου και πολλων αλλων γειτόνων μου.
Δρα στην περιοχη του Χαλανδρίου και ειδικοτερα στο μετρο της Δουκισσης Πλακεντίας-
παροδο Αττικής οδου και στις οδούς Λακωνίας - Χελμού - Μεταμορφωσεως.
Ειναι επαγγελματίες και ολοι να εχουμε τα ματια μας 14 και να ειμαστε σε εγρηγορση.
Οι συγκεκριμένες σπείρες απενεργοποιουν σε χρονο dt οποιοδηποτε συστημα ασφάλειας του αυτοκινητου. Δεν τους ενδιαφερει αν το αυτοκινητο ειναι καινουργιο ή πολλων χρονων, και αν το κλεψουν πολυ δυσκολα θα το ξαναδειτε.
Προσοχη... για να μην βρεθειτε προ δυσαρεστης εκπληξης.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!