tromaktiko: Σχετικά με: Διώξτε με, διώξτε με!

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Σχετικά με: Διώξτε με, διώξτε με!



Αγαπητε φιλε, διαβασα το μηνυμα σου και πραγματικά δεν καταλαβαίνω ως προς τι εγινε ολο αυτο..
βεβαια και η απογραφεας μιλησε ασχημα αλλα.... οκ...
αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_5475.html

η ενσταση μου ειναι στο οτι ημουν κ εγω απογραφεας... ναι επελεξα να ειμαι απογραφεας για τα 200€ που ισως παρω σε 2 η 3 μηνες γιατι ειμαι και ανεργη εδω και 4 μηνες! οπως καταλαβαινεις θα μπορουσα να εχω κι εγω και ο καθε απογραφεας οτιδηποτε καλυτερο να κανουμε απο το να χτυπαμε την πορτα του καθε αγνωστου με κινδυνο τις περισσοτερες φορες γιατι ποτε δεν ξερεις τι θα συναντησεις στο καθε σπιτι....
προσωπικα μου ετυχε να αφησω ενα απλο σημειωμα και ο ανθρωος που δεν ηθελε να απογραφει μου τηλεφωνησε και μου ειπε το ονομα του και οτι αρνειτε να απογραφει. και ξερει οτι κινδυνευει με ποινη... αλλα ειχε τα κοτσια να δωσει τα στοιχεια του και να ειναι υπευθυνος για τις πραξεις του. κι οχι ν ακρυβεται πισω απο το δαχτυλο του....
υπαρχουν πολλοι τροποι να βρεθουν τα στοιχεια σου μιας και σαν απογραφεις εχουμε τα στοιχεια του ιδιοκτητη οποτε μπορουμε να βρουμε στοιχεια απο τον ιδιοκτητη, απο το μαναβη, το γειτωνα ακομη κ απο την κουτσομπολα της γειτωνιας...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!