tromaktiko: Για το "Internet Banking της Εθνικής Τράπεζας..."

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Για το "Internet Banking της Εθνικής Τράπεζας..."



Οντως είναι άθλιο...εγώ προσωπικά δεν μπορώ να μπω με Internet Explorer 9 (μόνο αν είμαι με Compatibility View)...
ούτε και με τον τελευταίο Firefox... Μόνο με Chrome μπορώ να μπω κανονικά... και μην πει κανένας ότι είναι εταιρεία
και αν θες πάνε άλλου...κάποια πράγματα είναι αυτονόητα. Βέβαια από ανάγκη είμαι στην τράπεζα λόγω μισθοδοσίας.
Δεν ξέρω πόσο πιο χάλια ήταν παλιότερα (δεν είχα), αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι δεν μπορεί μια σοβαρή τράπεζα να έχει τέτοιο site σήμερα...έλεος. Από άποψη υπηρεσιών που προσφέρει δεν έχω άποψη, δεν τις χρησιμοποιώ. Χρησιμοποιώ της Πειραιώς που εντάξει, δεν είναι και τίποτα εξαιρετικό άλλα τουλάχιστον μπορώ να κάνω login (με δικό μου username που μπορώ να θυμάμαι...τρομερό). Βέβαια άλλα πράγματα είναι που μας απασχολούν σήμερα και ότι το site της Εθνικής είναι για γέλια είναι το τελευταίο. Άλλα κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται μήπως φιλοτιμηθεί και κανένας
και κάνουν καμιά αλλαγή... λέμε τώρα...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!