tromaktiko: Περί: "Λ. Κανέλλη: Να αρνηθούμε το χρέος..."

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Περί: "Λ. Κανέλλη: Να αρνηθούμε το χρέος..."



Αγαπητέ συνάνθρωπε...
εμένα προσωπικά δεν με έπεισε ο φόβος σου....
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_1852.html
αν αφεθούμε στις απειλές τους και στην προπαγάνδα του συστήματος τότε θα ήμαστε μια ζωή υπόδουλοι...
αυτό θέλει το σύστημα...να νομίζεις ότι θα σε καταστρέψουν...
και σε ρωτώ εγώ...
για πόσο καλέ μου άνθρωπε ο κόσμος θα αντέξει όλη αυτή την κατάσταση???
δεν ξέρω προσπάθησε να σκεφτείς λίγο την χώρα σε 2 χρόνια...
ποια θα είναι η διαφορά της από μια εμπόλεμη χώρα?
Μην με παρεξηγήσεις δεν θέλω την χώρα μου Γιουγκοσλαβία η Παλαιστίνη...
απλά σε λίγο πιάνουμε πάτο...
Και δεν υπάρχει ποιο κάτω..
προτιμώ να μην πληρώσω σαν χώρα παρά να διαιωνίζετε αυτή η κατάσταση...
όπως μάλλον έχεις καταλάβει αυτοί θα σταματήσουν όταν δεν θα έχουν τι άλλο να σου πάρουν...
πάψε να ζεις με τον φόβο....
θα ήθελες να μου πεις τι έγινε στην Κύπρο με την καταψήφιση του σχεδίου Αννάν???θυμάσαι πως φώναζαν όλοι να το ψηφίσει ο λαός???τι καταστροφολογία είχαν αναπτύξει??
αφού όλοι πλέον έχουμε καταλάβει ότι όλοι αυτοί δεν είναι παρά sic-ατοι τοκογλύφοι αφού καταλάβαμε όλοι ότι τα μέτρα δεν είναι για καλό μας και για κανένα σβήσιμο χρέους ίσως ήρθε η ώρα για μια γενναία απόφαση..
σαν χώρα δεν έχουμε φοβηθεί ποτέ και κανέναν..
και τέτοιες αποφάσεις έχουμε πάρει πολλές!

υγ1)η Κανέλλη αν είδες όλη την ομιλία της ανέλυσε με το ποιον πειστικό τρόπο ότι τα λεφτά φτάνουν..δεν χρειαζόμαστε δανεικά...
υγ2)σαν χώρα δεν σου λείπει τίποτα..δεν φοβάσαι το εμπάργκο...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!