περάσαμε, και σε σχέση με το τι ακολουθεί πιστέψτε με αυτά ήταν μικροπράγματα.
Δεν μπορείτε όμως να βγαίνετε και να κατηγορείτε κράτος και οποιονδήποτε άλλον για τη δυσκολία των θεμάτων, τη χαμηλή απόδοσή σας και ότι άλλο σας κατεβαίνει. Το ότι ενδεχομένως μπαίνουν "δύσκολα" θέματα δεν εξυπηρετεί απολύτως καμία σκοπιμότητα.
Εσείς οι ίδιοι ανταγωνίζεστε μεταξύ σας, έχετε καταλάβει ότι οι θέσεις είναι προκαθορισμένες κάθε φορά; Τι σημασία έχει αν γράψεις δύσκολα ή εύκολα θέματα; Εσείς με την επίδοσή σας καθορίζετε τις βάσεις. Η ιατρική και το πολυτεχνείο πρόκειται να πάρουν x θέσεις (το γιατί τις χ θέσεις τις καθορίζει το υπουργείο και όχι η ίδια η σχολή είναι άλλη ιστορία). Αν έχεις γράψει 12, αλλά είσαι ο x-ιοστός που έχει δηλώσει αυτή τη σχολή και ο επόμενος έχει γράψει 11.5, τότε μπαίνεις εσύ και ορίζεις και την βάση της σχολής στο 12. Τόσο απλά!
Το πρόβλημα είναι αλλού. Το γεγονός ότι πανελλαδικά υπήρξαν χαμηλές αποδόσεις, αυτό είναι που θα πρέπει να σας απασχολεί, και να αρχίσετε να σκέφτεστε μήπως ο τρόπος που διαβάζετε και μαθαίνετε είναι αυτό που φταίει.
Ένας αναγνώστης - ακαδημαϊκός ο οποίος διαπιστώνει κάθε χρόνο πως το επίπεδο γνώσης, κριτικής σκέψης και η θέληση για μάθηση των πρωτοετών φοιτητών αλλάζει προς το χειρότερο.
Αναγνώστης