Διαβάζοντας την καταγγελία σας αγανάκτισα και εγώ. Επειδή όμως έχω πολύ παραπάνω εμπειρία (ώρες μέσα στο λεωφορείο) από εσάς, καθότι εργάζομαι ως οδηγός, θέλω να επισημάνω κάτι.
Η συμπεριφορά αυτή είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Και δεν το λέω για τον οδηγό αλλά και για τους επιβάτες. Σχεδόν πάντα βρίσκεται κάποιος να βοηθήσει άτομα με δυσκολία στην κίνηση, στην όραση ή ότι άλλο και σχεδόν πάντα βρίσκονται άνθρωποι που παραχωρούν την θέση τους. Έχω δει συνάδελφους να σηκώνονται από την θέση τους και να κατεβάζουν αναπηρικά καροτσάκια επειδή η ράμπα δεν λειτουργούσε. Έχω δει νέα παιδιά να κατεβάζουν τσάντες από παπούδες και γιαγιάδες και να τους κρατάνε από το χέρι και πολλά άλλα τέτοια.
Όλα υπάρχουν, και το καλό και το κακό. Αυτό που λείπει πολλές φορές, δυστυχώς είναι η παιδεία. Οι περισσότεροι εξάλλου έχουν άγνοια των κανόνων και είτε οδηγοί είτε επιβάτες δεν γνωρίζουν τι ακριβώς πρέπει να κάνουν. Πέρυσι το συνδικάτο μας (ύστερα από χρόνια πιέσεων) ανήρτησε μέσα στα λεωφορεία τους "όρους μεταφοράς επιβατών" από την "χάρτα υποχρεώσεων στον καταναλωτή". Η εταιρία την ίδια μέρα τους κατέβασε!!!
Οδηγός λεωφορείου