tromaktiko: Σχετικά με "Πιστωτικές κάρτες στην Κύπρο"

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Σχετικά με "Πιστωτικές κάρτες στην Κύπρο"



Θα ήθελα να παραθέσω κι εγώ τις εμπειρίες μου μετά από 8 μήνες μόνιμης εγκατάστασης στην Κύπρο, σχετικά με τη χρήση των πιστωτικών καρτών, με αφορμή τη δημοσίευση του φίλου αναγνώστη.
Έχω χρησιμοποιήσει παντού την πιστωτική μου ελληνική κάρτα χωρίς κανένα πρόβλημα. Μέχρι και προκαταβολή για το αυτοκίνητο έδωσα με αυτή. Εδώ η χρήση των καρτών είναι πολύ συχνή. Όλα τα βενζινάδικα έχουν μηχάνημα 24ώρο, τα περισσότερα περίπτερα επίσης και φυσικά όλα τα εστιατόρια, εμπορικά μαγαζιά κλπ. Είναι λοιπόν ευκολία να χρησιμοποιείς την κάρτα. Βέβαια εδώ όλες οι τράπεζες όταν ανοίγεις λογαριασμό, σου δίνουν την κάρτα αναλήψεως η οποία είναι χρεωστική και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μηχανήματα αφαιρώντας χρήματα από το λογαριασμό σου, χωρίς να πιστώνεσαι και να πληρώνεις τόκους. Στις αρχές λοιπόν χρησιμοποιούσα την ελληνική μου πιστωτική και ποτέ δεν είχα αντίστοιχο πρόβλημα (μέσω e banking κατέθετα έγκαιρα τα χρήματα για να αποφύγω τους τόκους). Όσο για τα υπόλοιπα πικρόχολα σχόλια, έχω να πω ότι με λύπη μου, διαπιστώνω ότι οι διαφορές στην οργάνωση και σε πολλά άλλα θέματα εδώ, τόσο κοντά στην χώρα μας, σε σχέση με τα δικά μας χάλια είναι τόσο μεγάλες που πολλές φορές νομίζω ότι είμαι σε άλλο πλανήτη...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!