tromaktiko: Σχετικά με δίπλωμα οδήγησης

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Σχετικά με δίπλωμα οδήγησης



Είπα και εγώ να γράψω το παράπονο την απελπισία μου και γενικά αυτό που έζησα θέλωντας να βγάλω δίπλωμα οδήγησης...
Περνώντας τα σήματα ήρθε η ώρα να δώσω τα πρακτικά.Ήρθε η ώρα της εξέτασης και κόπηκα για ηλίθιο λόγο και ο δάσκαλος οδήγησης δεν είπε τίποτα αρχικά μόνο όταν με είδε να βάζω τα κλάματα από τα νεύρα μου για να μην δείρω τον εξεταστή. Και είπε να μου δώσουν μια δεύτερη ευκαιρία και με κόβουν για χαζό λόγο γελώντας,ο εξεταστής με κοίταξε ειρωνικά και είπε το έχω ήδη γράψει ενώ δεν είχε γράψει ακόμα τίποτα.Αφού κατέβηκα από το αυτοκίνητο άρχισα να βρίζω και μου είπε ο δάσκαλος να σταματήσω μην τύχει και έχω τον ίδιο εξεταστή.Συζητώντας με τον δάσκαλο μου είπε για την επόμενη φορά αν θέλω να περάσω και να μην κοπώ άδικα να δώσω 100 ευρώ για την επανεξέταση όπου στο tromaktiko διάβασα πως δεν υπάρχουν τα παράβολα επανεξέτασης και 240 ευρώ για να λαδώσω για να περάσω. Και άρχισα να φωνάζω.Τι λες ρε άνθρωπε/?? 340 ευρώ + τα 650 ευρώ που σου έχω δώσει ήδη για να βγάλω ένα δίπλωμα???? Για αυτό η χώρα πάει από το κακό στο χειρότερο. Η χώρα του λαδώματος της διαφθοράς.Μόνο έτσι καταφέρνουμε πράγματα. αλλιώς πάρε το δίπλωμα του χρόνου ανθρωπάκο μου.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!