tromaktiko: Η εμπειρια μου απ τη startime vacations

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Η εμπειρια μου απ τη startime vacations



Κανω αυτην την αναρτηση για την προκειμενη τουριστηκη εταιρια γιατι καλο ειναι περα απ τα "παραπονα"να λεγονται και καποιες αληθειες...
Ειμαι πελατησα του γραφειου τα τελευταια 4 χρονια!! Με ειχαν καλεσει και εμενα να παρεβραθω σε καποια εορταστηκη τους εκδηλωση οπου και γιορταζαν 8 χρονια στον τουριστηκο τομεα! επειδη λοιπον σαν ενήλικη θεωρω πως μπορω να παιρνω αποφασεισ απο μονη μου για τα ταξιδια και της διακοπες μου δεν θα μπορουσε κάνεις να με πιέσει η να με "βαλει"να αγορασω κατι!και ετσι πηγα! Η εκδηλωση διήρκεσε 1 ωρα και ! 4 λεπτα όπως μου ειχαν πει...ειχα ενημερωθει για το κοστοσ των 29 ευρω(εξοδα κρατησεων) στην τηλεφωνικη μου ενημερωση φυσικα!δεν εγινα μέλος(με την εννοια οτι δεν ταξιδεψα με το γραφειο αυτο) λογω του οτι ειχα ηδη κλεισει τισ διακοπεσ μου. παρελαβα το δωρο κανονικα. Μια εβδομαδα αργοτςρα ειχα αποφασησει ημερομινιεσ και ξενοδοχειο που επιθυμουσα και η κρατηση μου εγινε!επιβεβαιωσα τη συνεργασια του ξενοδοχειου με το εν λογω γραφειο φυσικα πριν ταξιδεψω.επεστρεψα ευχαρηστημενη και αρχησα να ταξιδευω συχνοτερα μαζι τουσ. Σαφωσ και δεν υπηρχε κανενα παραπονο,αλλιωσ θα σταμα τουσ α τη συνεργασια αλλα θα ηθελα να τονησω οτι αν επροκειτω για απατεωνεσ το γραφειο θα ειχε κλεισει πολλα χρονια νωριτερα!και αν οντωσ κανανε απατεσ γιατι δεν κανανε και σε εμενα μια? απλα θα σεβαστω το γεγονοσ οτι καποιοι ανθρωποι χαιρονται να υπερβαλουν,και να δυσφημουν οχι μονο το συγκεκριμενο γραφειο αλλα και πολλα αλλα οπωσ καταλαβα. Καλο το κουτσομπολιο κυριεσ και κυριοι αλλα ασ ακουστει και η πραγματικοτητα!

 Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!