Καλέσαμε εχθές 2-7-11 να κάνουμε κράτηση για 5 άτομα,σαν αρχή μας είπαν οτι δεν υπάρχει τραπέζι και ήταν φυσικό καθώς σαν Ελληνες καλέσαμε τελευταία στιγμή.Μετά απο αλλεπάλληλα τηλέφωνα μέσω γνωστού καταφέραμε να βρούμε τραπέζι.Στο τηλέφωνο μας ενημέρωσαν οτι στα 5 άτομα αντιστοιχεί ενα μπουκάλι και ενα ποτό και ετσι αποφασίσαμε να πάμε.
Φτάνοντας στο κέντρο και αφού καθίσαμε στο τραπέζι μας με 5 άτομα επαναλαμβάνω ο σερβιτόρος μας είπε οτι στα 5 άτομα αναλογεί 1,5 μπουκάλι και οτι δεν ισχύει 1 μπουκάλι και 1 ποτό .Επειδή όμως δεν βρήκαμε άκρη με τον σερβιτόρο καθώς ένας υπάλληλος είναι κι αυτός ζητήσαμε τον υπεύθυνο.Ηρθε ένας άλλος σερβιτόρος ο οποιός δεν ήταν υπεύθυνος και αφού παραθέσαμε τα παράπονα μας και τα όσα ειπώθηκαν κατά την τηλεφώνικη μας κράτηση μας είπε οτι αυτή είναι η πολιτική της επιχείρησης και ότι στο χειμερινό σχήμα που ήταν πάλι υπάλληλος ίσχυε η ίδια πολιτίκη πράγμα που δεν ιφίστατε καθώς είχαμε πάει και σε εκείνο το σχήμα 2 φορές και στα 5 άτομα πληρώσαμε 1 μπουκάλι...(άκρη δεν βρήκαμε).Αποφασίσαμε τελικά να καθίσουμε(κακώς φυσικά)και εδώ αρχίζει η μεγαλύτερη παρωδία.
1.Τα ποτήρια ήταν ποτήρια νερού αυτά που πίνεις και τον φραπε.
2.Δεν υπήρχε κλιματισμός ή δεν ήταν επαρκείς.
3.Επι 2 ώρες προσπαθούσαμε να καταλάβουμε τι τραγούδια λένε οι τραγουδιστές καθώς δεν υπήρχε ήχος,ακόμα και όταν βγήκε ο Νίνο σχολίασε το πρόβλημα του ήχου λέγοντας οτι δεν θα λυθεί ούτε σε 50 χρόνια.
4.Οταν ήρθε η ώρα του λογαριασμού ζητήσαμε να κρατηθεί το 1 μπουκάλι κάβα το οποίο ήταν πάνω από το μισό (κάτι που προσπάθησε να αποφύγει ο υπάλληλος)μας είπε 'οτι έχουμε προθεσμία μέσα στις επόμενες 2 Παρασκευές(που είναι φυσικό να μην μπορέσουμε να πάμε καθώς το χρονικό περιθώριο είναι πολύ μικρό).
5.Τελειώνωντας δεν πείραμε ποτέ απόδειξη αν και δεν την ζητήσαμε ποτέ αλλά δεν νομίζω οτι ήταν δική μας υποχρέωση αλλά του καταστήματος.
Σίγουρα δεν θα βάλω σε τάξη εγώ τα νυχτερινά κέντρα αλλά τουλάχιστον ελπίζω να διαβαστεί ο γραπτός μου λόγος μέσα απο τη σελίδα σας.
Αναγνώστης