tromaktiko: Σχετικά με... "Μερικά πράγματα καλύτερα να μην τα σκαλίζουμε"

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Σχετικά με... "Μερικά πράγματα καλύτερα να μην τα σκαλίζουμε"



ΜΠΡΑΒΟ!!!! Και παλι ΜΠΡΑΒΟ.
Πες τα κυρα μου πες τα.....
Ε!!! λοιπόν αυτή είναι όλη η πραγματικότητα.
Είναι έτσι ακριβώς οπως τα λες.

(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_6790.html)
Ζω κι εγω 25 ολόκληρα χρόνια στην ξενιτιά και τα έλεγα στους φίλους και συγχωριανούς μου οτι δεν πατε καλα οταν βρισκόμουν στη πατρίδα.
Με κοιτούσαν με μισό μάτι.
Μου λεγανε εσυ πηγες εκει εκανες αυτο εκανες εκείνο.
Θαρεις κι εγω δεν μόχθησα δεν κουράστηκα δεν δούλεψα, μου τα δωσαν ετσι ολα η τα εβρεισκα στο δρόμο.
Οπως λεει και η φίλη η ξενιτια μας εκανε ανθρώπους και το σημαντικό να σκεφτόμαστε πιο λογικα.
Στην Ελλαδα λογικη δεν υπαρχει ο καθενας τον ποπό του.
Εμ δεν πατε μπροστά ετσι.
Τελείωσαν τα λούσα και η καλοπέραση ε!!Ελληναρες μου!!!
Τωρα πρεπει να φανει ο πατριωτισμός σας και οχι ο καθενας για την πάρτη του καλοπερασάκιδες.
Τι να σας πω ντρέπομαι ειλικρινά οχι που ειμαι Ελληνας αλλα ντρέπομαι που υπάρχουν τέτοια μυαλά που λέγονται Ελληνες.
Περαστικά σας Ελληναρες μου!!!!!!!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!