tromaktiko: Ας επιλέγουμε μόνο Έλληνες πλέον στα σπίτια μας

Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Ας επιλέγουμε μόνο Έλληνες πλέον στα σπίτια μας



Σημερα χαλασε ο θερμοσίφωνας μου. Υδραυλικό δεν ηξερα, γιατί ειμαι κάπως καινούργιος σε αυτην την γειτονια.
Έτσι περπαταγα την Πατησίων και βλεπω ενα μαγαζακι πεντακαθαρο που ελεγε ο υδραυλικός σας. Μπαίνω μεσα και ητανε μια κυρια ευγενέστατη, της λεω την περιπτωση μου και μου λεει χαμογελώντας, ειναι ευκολο να μου δωσετε τα στοιχεια σας και να επικοινωνήσει ο τεχνικός μαζι σας το αργοτερο σε μιση ωρα. Οντως, λιγο αργοτερα με παιρνει ένας τεχνικός ....Έλληνας.... ευγενέστατος και μου λεει ειμαι ο ταδε και εχετε ενα προβλημα, για να μην σας τα πολυλογώ... έρχεται μου τον αλλαζει, μου δινει την απόδειξη, και την εγγύηση, καθαρισε οτι ειχε λερωσει ο ίδιος και εφυγε..... Μου εδωσε ενα καλο μαθημα ο 23 χρόνος υδραυλικός, απο εδω και περα
Μόνο Έλληνες και ας ειναι και λιγο ποιο ακριβοι.. Ας στηρίξουμε πλεον την Ελλάδα μας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!