tromaktiko: Απάντηση στο "Καταπατητής και τσάμπα μάγκας"

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Απάντηση στο "Καταπατητής και τσάμπα μάγκας"



Δεν κατάλαβα ποιος ήταν ο παράνομος τώρα….. (αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_1311.html).

Ο καταστηματάρχης που έβαλε τραπέζια στο πεζοδρόμιο ή εσύ που καβαλάς το δίκυκλό σου (έστω κι αν λέγεται ποδήλατο) πάνω σε πεζοδρόμια;

Κι επειδή έχει παραγίνει το κακό με τα ποδήλατα στους δρόμους, ας είναι λίγο προσεκτικοί οι ποδηλάτες….
Περιστατικό που μου συνέβη: Σταματημένος σε φανάρι με το αυτ/το και με φτάνει από δεξιά μου ένας ποδηλάτης..
Οκ μέχρι εδώ… Χωρίς κράνος ο 35άρης που το καβαλούσε αλλά τελοσπάντων…
Το φοβερό είναι ότι δευτερόλεπτα πριν γίνει πράσινο το φανάρι μας, ξεκινά ο ποδηλάτης (με κόκκινο δηλαδή) και μπαίνει μπροστά μου…….

Τι νοοτροπία κι αυτή!
Ας προσέχουν λίγο αυτοί με τα ποδήλατα, γιατί αν προκαλέσω –εγώ τουλάχιστον ατύχημα – σε ποδηλάτη, η αντιμετώπισή μου θα είναι ως εξής:
Επειδή έχω ασφαλίσει το αυτ/το μου, θα καλέσω την ασφαλιστική μου και ας τα βρούνε (που δε θα τα βρούνε προφανώς!) με τον ασφαλιστή μου….
Αν τα βρούνε με την ασφαλιστική μου, εννοείται ότι θα τους αποζημιώσει, θα τους πληρώσει τα νοσήλια κλπ…

Συμπερασματικά: Είστε που είστε παράνομοι [βάσει του Κ.Ο.Κ. τα ποδήλατα θεωρούνται δίκυκλα, άρα πρέπει να έχουν και άδεια κυκλοφορίας(!)], ας είστε και λίγο μαζεμένοι…
Γιατί σε περίπτωση ατυχήματος, παθαίνετε σαφώς σοβαρότερους τραυματισμούς απ’ ό,τι οι μοτοσυκλετιστές…

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!