tromaktiko: Φτάνει πια με τα ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Φτάνει πια με τα ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ



Χθες το πρωί 14/7 στις 9:35 βρίσκομαι στο τέρμα των λεωφορείων στον Πειραιά (Ακτή Μιαούλη, λίγο πριν το μέγαρο του ΟΛΠ).9:40 είναι προγραμματισμένο να φύγει το λεωφορείο 843 Πειραιάς - Πέραμα (συχνότητα 10 λεπτά).
Ερχεται ο οδηγός, βάζει μπρος πάει λίγο μπροστά το όχημα, ανοίγει πόρτες, μπαίνει ο κόσμος και ο οδηγός την "κάνει".
Πάει στο δωμάτιο που "χαλαρώνουν οι οδηγοί...Τα λεπτά παιρνούν και το λεωφορείο υποτίθεται οτι έπρεπε να έχει φύγει.
Περνάει και τις 9:50 ενω σημειωτέον ότι σύμφωνα με άτομα που ήταν απο πριν απο μένα το προηγούμενο λεωφορείο μάλλον έφυγε 9:30.
Εγώ έχω αρχίσει και "φορτώνω" γιατί αυτό το πράγμα έχει γίνει καθημερινότητα και δεν πάει άλλο και περιμένω τον οδηγό να ερθει.
Ήρθε περίπου 9:52 και τότε άρχισε το show. Του λέω το λεωφορείο έπρεπε να έχει φύγει απο 9:40 γιατί δεν έφυγε? Λέει δε φεύγει και 40.
Του λέω έτσι λένε τα δρομολόγια. Μου λέει με ύφος "ωχαδελφιστή" Έλληνα μη τα κοιτάς αυτά δεν ισχύουν. (Κάθε μέρα παίρνω αυτό το λεωφορείο και όποτε γουστάρουν τα λαμβάνουν υπόψη τα δρομολόγια)¨
Του λέω κύριε το λεωφορείο έπρεπε να έχει φύγει και εμείς καθόμαστε τόση ώρα και περιμένουμε να πάμε στη δουλειά μας.
Λέει ρε φίλε τι να κάνω δεν υπάρχουν λεωφορεία (1ο φάουλ). Του λέω το λεωφορείο κάθεται 20 λεπτά πώς δεν υπάρχουν λεωφορεία?
Γιατί δεν έφευγε τόση ώρα? Τι μου τα λές εμένα λεει, ότι μου λένε κάνω πήγαινε πέστα Παρνασσου 6 στο Ρέντη πίσω από τα Βιλατζ φοβάσαι να πας να τα πεις??? Του λέω αυτή την καραμέλα όλοι λέτε δε μπορεί ο κόσμος να πηγαίνει εκεί να βρει το δίκιο του αφού δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση γιατί ο καθένας μεταφέρει την ευθύνη παραπάνω. Του λέω οτι έχω δώσει 45 ευρω να πάρω κάρτα και δεν είναι δυνατόν να μου φέρονται σα να είμαι μ*****. Λέει φίλε ξέχνα τα λεωφορεία που ήξερες. Μαζί μου ξεσηκώθηκαν και οι υπόλοιποι επιβάτες που τα χώνανε στον οδηγό για το χάλι, ενώ κάθε στάση όσοι ανεβαίνανε φωνάζανε και αυτοί που περιμένανε τόση ώρα. Θα πεί κάποιος: ο οδηγός τι φταίει? Δεν φταίει, αλλά είναι μέρος του προβλήματος,εκείνη τη στιγμή που όλοι είναι κρυμένοι είναι ο εκπρόσωπος τους ο κόσμος δεν έχει πρόσβαση σε αυτούς που έχουνε δημιουργήσει αυτό το χάος στις συγκοινωνίες και γιαυτό την πληρώνει ο εκάστοτε οδηγός. Άλλωστε όταν θέλουν να διεκδικήσουν πράγματα για τον κλάδο τους "γλείφουνε" τον κόσμο και λένε ότι αγωνίζονται για αυτόυς και για να είναι χαμηλά τα εισητήρια και όχι μόνο για την τσέπη τους... Στη συνέχεια και αφού είχε γίνει ενα λεωφορείο ανω κάτω, ο οδηγός άρχησε να λέει ότι τα αμαξοστάσια είναι γεμάτα λεωφορεία (2ο φάουλ, ο ίδιος είπε πριν ότι δεν υπάρχουν λεωφορεία), αλλά δεν υπάρχει προσωπικο (όποιος μπει στο δωμάτιο των οδηγών θα δεί τουλάχιστον 5-6 να ξεκουράζονται με εφημερίδα και καφεδακι, άλλες φορές να ψήνουνε σουβλάκια στην ψησταρίτσα και γενικά ζωάρα τα περνανε (όσοι έχουν πάει στο τέρμα Χατζηκυριακειο ξέρουν τι λεω). Και καλα κανουν βεβαια, αλλα τελικα δεν υπάρχουν οδηγοι, ή δεν υπάρχουν λεωφορεία? Εν τέλει έλεγε ότι δεν πληρώνουν τα ασφάληστρα και έχουν πει στους οδηγούς να μη μιλάνε και να κανουν απλα τη δουλειά τους. Αρα ο κάθε οδηγός θα μπορούσε να καταγγείλει όλα αυτα που μας έλεγε εκείνος να διευκολύνει την καθημερινότητα των πολιτών και να διαμαρτύρεται για το λούκι που τραβάει ο κόσμος κάθε μέρα αφου αυτός τα βιώνει από πρωτο χερι. Αλλά ο καθένας κοιτάει να σώσει το τομάρι του.

Κομικοτραγικά πράγματα με λίγα λόγια. Αναρωτιέμαι μετά από όλα αυτά. Πήγα και πέταξα στα σκουπίδια 45 ευρω για να βγάλω κάρτα, δε διαθέτω λεφτά για αμάξια και βενζίνες, ούτε έχω τη δυνατότητα να πάω με ταξί στη δουλειά μου. Τον άλλο μήνα αμα μπαίνω στα λεωφορεία χωρίς να χτυπάω εισητήρια και χωρίς κάρτα, όταν θα μπεί ελεγκτής μου ζητήσει να πληρώσω πρόστιμο και εγώ τον αρπάξω από το γιακά, τι από όλα θα είμαι? Φασίστας, τραμπούκος ή ΣΥΡΙΖΑ??? Κιαυτός τι δουλειά του κάνει? Παρακαλώ πολύ διαδώστε αυτή την ιστορία που συμβαίνει καθημερινά στον καθένα μας, αλλά δε μιλάει. Όποιος έχει κουράγιο και χρόνο ας πηγαίνει εκεί που μας λένε να απευθυνθούμε να δούμε αν βγαίνει άκρη (Παρνασου 6 για ΟΑΣΑ και Αθηνας 67 για ΗΣΑΠ) κάντε καταγγελίες, διαμαρτυρηθείτε. Μας δουλεύουν ψηλό γαζί. Ανεβάζουν τις τιμές παντού και μας φέρονται σα να είμαστε ζώα μειώνοντας την ποιότητα ζωής μας. Ο κόσμος πάει στη δουλεια του (όποιος έχει ακόμα δουλεια) και έχει τσιτωμενα νεύρα με αυτα που του συμβαινουν.

Ελπίζω να ξύπνησα έστω και 1 άτομο.

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.

Υ.Γ.: Το Σαβ/κο ο ΗΣΑΠ δε θα λειτουργεί λόγω έργων!!! Ποιά έργα ρε παιδιά??? Μεταξύ μας κοροϊδευόμαστε? Σα τα έργα που γίνονται στο μοναστηράκι τον τελευταίο 1μησι μήνα με πυρετώδης ρυθμούς? Τι θα κατεδαφίσετε πάλι?

Δε ντρέπεστε? Γιατί να μη μας λέτε κάθε φορά ακριβώς τι εργασίες κάνετε να ξέρουμε και τι πληρώνουμε στο κάτω κάτω...
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!