tromaktiko: Σχετικά με "Περίεργη ενεργοποίηση Internet από Cosmote"

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Σχετικά με "Περίεργη ενεργοποίηση Internet από Cosmote"



Μάλλον φίλε μου πήρες φόρα. Είμαι κάτοχος ενός iPhone 3G και ενός iPhone 4. Το ένα το έχω με συμβόλαιο και το άλλο με κάρτα.
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/internet-cosmote.html) Πώς γίνεται το κινητό που είναι με κάρτα να μπήκε στο Internet ενός όλη μέρα στο σπίτι έχω WiFi και για ποιό λόγο να μου ξεκινήσει χρέωση η Cosmote απο την στιγμή που εγώ δεν ζήτησα να έχω Internet. Το θέλω μόνο για να μιλάω με συγκεκριμένους αριθμούς και τίποτα άλλο. Για Internet έχω το iPhone 4 με συμβόλαιο και 250MB/μήνα.

Για ποιό λόγο να μου με χρεώνει χωρίς να το έχω ζητήσει. Θα μπορούσε να το κάνει σαν υπηρεσία να την ενεργοποιεί όποιος ήθελε μέσω μηνύματος και μόνον τότε. Δηλαδή σε άλλα κινητά πιο απλά σε λειτουργίες, ή πιο παλιά πώς γινότανε αν δεν είχαμε βάλει ειδικό πακέτο για Internet και τώρα μας χρεώνουν με το έτσι θέλω.

Και κάτι τελευταίο....τα smatphone δεν είναι μόνο για μόστρα. Εγώ προσωπικά το iPhone δεν τολμάω να το αφήσω σε τραπέζι. Μέσαα στο τσαντάκι πάντα για παν ενδεχόμενο. Άρα δεν είναι θέμα μόστρας. Προφανώς κάτι προσφέρει για να το αποκτήσει κάποιος.
Για αυτό γουστάρω την Apple. Πανάκριβα όλα της τα Gadgets, φοβερή ποιότητα κατασκευής αλλά τουλάχιστον δεν έχει και η κουτσή μαρία iphone. Αυτοί που τα έχουν προφανώς τα έχουν σκάσει χοντρά (όπως εγώ) και άρα το έχουμε για συκγεκριμένους λόγους. Δεν δινει κάποιος απο το υστέρημα του 600+ ευρώ για κινητό μόνο για μόστρα...πάνε αυτές οι εποχές.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!