tromaktiko: Περί αποδειξεων

Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Περί αποδειξεων



Εχω παρατηρήσει οτι απο τοτε που βγηκε το μετρο με τις αποδειξεις ο κοσμος εχει παθει μανια με το να τις μαζευει.. Απο παντου.. Εγω εχω να κανω τις εξης παρατηρησεις:

1. Μηπως το μετρο αυτο επιβληθηκε οχι για να επιστραφουν χρηματα στον κοσμο αλλα για να ψαρωσει ο λαος κι να εισπραξει το κρατος παραπανω φορους?
2. Γιατι εγω να δωσω στο κρατος τον φορο? Τι ακριβως μου προσφερει το κρατος απο αυτα που του δινω? Δωρεαν παιδεια? Ας γελασω.. Δρομους? Εδω κι αν ειναι για γελια.. Δωρεαν ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη? Που τα νοσοκομεια δεν εχουν ουτε βαμβακι, για να πας στο γιατρο μπορει να περιμενεις απο 2 ωρες μεχρι 2 μηνες κι αλλα πολλα?
3. Γιατι να φορολογηται το καθε μικρομαγαζο με ΦΠΑ εως κι 23% κι να δινει τα κερατα του στην εφορια οταν πολυεθνικες κι αλλες μεγαλες εταιριες κατω απο την προστασια της εκαστοτε κυβερνησεις εχουν ευνοικες φοροαπαλλαγες ή ακομα χειροτερα χρωστανε τα μαλλιοκεφαλα τους κι δεν τους κυνηγαει κανεις?
4. Ως εκ τουτου προτιμω τα χρηματα μου να τα κρατησει το μαγαζακι παρα το κρατος... Να φαει κι κατι παραπανω ο ιδιοκτητης που στο 70% των περιπτωσεων αναρωτιεται αν θα φαληρησει αυτο τον μηνα ή τον επομενο.. Το ανωτερο δεν ισχυει για σουπερ-μαρκετ (που οι τιμες τους ειναι στα υψη) κι αλλες μεγαλες αλυσιδες καταστηματων (ρουχων, ηλεκτρικων ειδων κα). Αλλα φιλε εγω να βαλει κατι στη τσεπη ο περιπτερας-σουβλατζης-ιδιοκτητης μικρομεσαιας επειχηρησης παρα να τα δωσω στον κ. Παπανδρεου να τα φαει μαζι με τους αλλους 299...

Κι οταν αυτο το παρακρατος που ζουμε αποφασισει να γινει κανονικο κρατος τοτε θα γινω κι εγω συνεπης στις υποχρεωσεις μου. Ως τοτε δεν μου χρειαζονται αποδειξεις...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!