tromaktiko: Καταγγελία Hyundai Αλεξανδρούπολης

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Καταγγελία Hyundai Αλεξανδρούπολης



Τον Ιούνιο εδωσα προκαταβολη 1500 ευρω στον επισημο αντιπροσωπο Αλεξανδρούπολης για την αγορα ενός hyundai ix35, με την διαδικασία της απόσυρσης.
Ενημερώθηκα τοτε οτι το αυτοκινητο θα παραδοθεί το αργοτερο τον Σεπτέμβριο, αν και δεν απεκλεισε το ενδεχομενο να παραδοθει τον Αύγουστο επειδη το χρειαζόμουν. Τέλος παντων ακομη και Σεπτέμβριο το βρηκαμε λογικό. Πιστέψαμε με καλη πιστη στα λεγομενα του, μιας που εχω αυτοκινητο και ειμαι ευχαριστημενος γενικά, αν και του επισήμανα το γεγονός οτι πολλές φορές οι αντιπροσωποι ψευδονται συνειδητά μεχρι να τσιμπησει ο πελάτης. Απέκλεισε αυτο το ενδεχομενο, λέγοντας και παλι οτι θα εχω το αυτοκινητο τον Σεπτέμβριο. Σήμερα όμως επικοινωνησε ο αντιπρόσωπος με εμάς -συγκεκριμένα με την αδερφη μου- λέγοντας οτι το αυτοκινητο θα παραδοθεί τον Δεκέμβριο!!!(κάνοντας μάλιστα την εναλλακτική, αλλα απορριπτέα απο εμενα πρόταση, να μας δώσει το αυτοκινητο της βιτρίνας διαφορετικου χρώματος). Επειδή πραγματικα ειμαι εξοργισμένος και προτιθεμαι να αρχισω συνεχείς καταγγελιες παντου (διαδικτυο, περιοδικα αυτοκινητου, γενική γραμματεια εμπορίου, επιτροπές καταναλωτων και οπου αλλου νομιζω προκειμενου να προστατεψω και άλλους καταναλωτές απο την ασυνεπεια λογων και πραξεων ) θελω να ρωτησω πως μπορω να παρω πισω τα χρηματα μου ακυρωνοντας την παραγγελια (και τι θα γινει με την αποσυρση την οποια προφανως ολοκληρωσε, κρατωντας μας ετσι σε ομηρια!). Προτιθεμαι επισης να απευθυνθω και στην μητρικη εταιρια στην Κορεα τονιζοντας την εξοργιστικη πραγματικη συμπεριφορα αντιπροσωπου της εταιριας hyundai. Ας εχουν λοιπον το νου τους οι μελλοντικοι πιθανοι πελατες hyundai...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!