Σκοπεύω να κρατήσω αυτό το πλυντήριο αρκετά χρόνια και για αυτό αποφάσισα να μη λυπηθώ το κόστος αλλά και να αγοράσω ταυτόχρονα συμβόλαιο επέκτασης εγγύησης, γεγονός το οποίο δε συνηθίζει ο Έλληνας αγοραστής, αλλά αποτελεί μια μικρή επένδυση ίσως και τζόγο.
Η αγορά έγινε σε κατάστημα Κωτσόβολος, συγκεκριμένα στην Κηφισίας, στο οποίο η εξυπηρέτηση ήταν εξαιρετική και η τιμή ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Ο πωλητής του καταστήματος πρότεινε - και σωστά - να αγοράσω την επέκταση εγγύησης. Και στο σημείο αυτό απέκτησε ενδιαφέρον η αγορά.
Η εργοστασιακή εγγύηση του πλυντηρίου είναι 2 χρόνια από τη Siemens. Το διάστημα που μπορεί να παραταθεί η κάλυψη της εγγύησης είναι 3 χρόνια, επομένως στο σύνολο 5. Ο πωλητής πρότεινε την υπηρεσία του Κωτσόβολου Support 360, που για το συγκεκριμένο πλυντήριο κόστιζε 186€. Το ποσό μου φάνηκε εξαιρετικά υψηλό, παρόλες τις διαβεβαιώσεις του πωλητή ότι στις 36 δόσεις της αγοράς θα ήταν μόνο 5€ το μήνα επιπλέον. Τελικά δεν αγόρασα την επέκταση εγγύησης Support. Έψαξα όμως καλύτερα.
Το site της Siemens παρέχει την επέκταση εγγύησης - την ονομάζει 2 3 - στα 89€. Για του λόγου το αληθές.
Αναρωτιέμαι λοιπόν, και πιστεύω δίκαια, πώς είναι δυνατόν η φαινομενικά ίδια υπηρεσία, να κοστίζει από τον κατασκευαστή 89?, και από έναν έμπορο 186?; Σχεδόν διπλάσια τιμή! Πόσο καλύτερα μπορεί να επισκευάσει ή να συντηρήσει την ίδια συσκευή ο Κωτσόβολος, από την εταιρία που κατασκεύασε το πλυντήριο; Ή πόσο κέρδος μπορεί να έχει ο Κωτσόβολος εάν αγοράζει την υπηρεσία από τη Siemens;
Σημειώνω ότι έχω ήδη αγοράσει το πλυντήριο από τον Κωτσόβολο και την επέκταση εγγύησης από τη Siemens, οπότε είναι όλοι ευχαριστημένοι (και η σύζυγός μου με το πλυντήριο).
Ζητώ από τον Κωτσόβολο μια απάντηση με τους λόγους που πρέπει να επιλέξει ο πελάτης τη δική του υπηρεσία, ακόμα και αν αυτή κόστιζε το ίδιο με τη Siemens.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ