tromaktiko: Άργησε η παραγγελία... αρκετά!

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Άργησε η παραγγελία... αρκετά!



Στις 27 Απριλίου 2011 παρήγγειλα ένα καρότσι από την ebaby. Συγκεκριμένα επρόκειτο για καρότσι, πορτ μπεμπέ, καθισματάκι αυτοκινήτου και βάση αυτοκινήτου.
Τηλεφωνήσαμε πριν παραγγείλουμε και μας είπαν ότι σε 45 εργάσιμες θα έχουμε τα προϊόντα. Τα χρήματα έπρεπε να κατατεθούν στην τράπεζα πριν την αποστολή της παραγγελίας. Έτσι και έγινε. Την επόμενη ημέρα κιόλας καταθέσαμε το ποσό-589 ευρώ για την ακρίβεια. Εμείς τουλάχιστον υπήρξαμε τυπικοί και γρήγοροι. Αφού λοιπόν πέρασε το διάστημα των 45 εργάσιμων, επικοινωνήσαμε μαζί τους για να ρωτήσουμε τι γινόταν με την παραγγελία. Τότε αρχίσανε οι παρατάσεις."Αααα, δεν είναι μόνο 45 οι ημέρες, αλλά σε 2-3 ημέρες θα παραλάβετε.", μας είπαν. Πέρασέ μία εβδομάδα και ξανατηλεφωνούμε. "Όταν φύγει από Ιταλία η παραγγελία σας, θα μας ειδοποιήσουν και μετά από 5-7 ημέρες θα έχετε τα πράγματα.", μας ενημερώνουν. "Καλά δεν είπατε ότι θα το έχουμε σε 2-3 ημέρες; Τώρα περνούν αυτές οι ημέρες και περισσότερες και μας λέτε ότι δεν έφυγε η παραγγελία από την Ιταλία ακόμη και ότι και πάλι θα περιμένουμε τόσο καιρό;". Μετά από αυτό είπαμε δεν πάει άλλο και αποφασίσαμε να ζητήσουμε πίσω τα χρήματά μας. Όταν, λοιπόν το κάναμε αυτό, μας καθησύχασαν ότι το πακέτο έρχεται και χρειάζεται λίγη υπομονή ακόμη. Φοβούμενοι εμείς μήπως μπλέξουμε χειρότερα και χάσουμε τα χρήματά μας, είπαμε να κάνουμε λίγη ακόμη υπομονή. Περιμένουμε, περιμένουμε και τίποτα. Φτάσαμε στις 10 Ιουλίου και πουθενά η παραγγελία. Τους τηλεφωνούμε και μας λένε ότι δεν ξέρουν πότε θα πάρουμε την παραγγελία και αν θα την πάρουμε. Μένουμε κάγκελο. Τους ζητήσαμε ευγενέστατα να επικοινωνήσουν με την εταιρεία που κατασκευάζει τα συγκεκριμένα καρότσια και να δουν τι συμβαίνει με την παραγγελία μας, όμως μας είπαν ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται. Καλά, τους λέμε, συνεργάζεστε με μια εταιρεία και δεν μπορείτε να ενημερώνεστε από αυτήν; Είναι δυνατόν;!! Τους ζητούμε να μας τηλεφωνήσουν το συντομότερο με νέα από την παραγγελία. Δεν τηλεφωνούν, αλλά στέλνουν e-mail λέγοντάς μας πως στις 22 Ιουλίου θα παραλάβουν κάποια προϊόντα, αλλά δεν ξέρουν αν θα είναι μέσα και τα δικά μας. Φοβούμενοι και πάλι μήπως χάσουμε και το καρότσι και τα χρήματα είπαμε να περιμένουμε μέχρι τότε. Καταλαβαίνετε ότι η κατάσταση είχε καταντήσει αηδιαστική. Ήδη είπα πάρα πολλά και για να μην μακρηγορώ περισσότερο, φτάσαμε τέλη Αυγούστου, ναι καλά διαβάσατε, και τίποτα. Έτσι πήραμε καρότσι από αλλού, γιατί το παιδί είχε ήδη γίνει 2μιση μηνών και ζητήσαμε τα χρήματά μας πίσω. Σήμερα είναι 19 Σεπτεμβρίου 2011 και τα χρήματά μας πουθενά. Βγάλτε συμπεράσματα!!! Προς θεού προσέξτε να μην περάσετε τα ίδια! Μπορεί κάποιοι να έλαβαν από την ebaby αυτά που παρήγγειλαν, αλλά κάποιοι άλλοι την πάτησαν όπως εμείς. Προσέξτε να μην είστε οι επόμενοι!!!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!