tromaktiko: Ανοιχτή επιστολή προς τους αξιότιμους κκ βουλευτές για τα αυθέρετα

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Ανοιχτή επιστολή προς τους αξιότιμους κκ βουλευτές για τα αυθέρετα



Αξιότιμοι κ. Βουλευτές
Παρακαλώ πολύ να με ενημερώσετε πότε θα ξεκινήσει η νέα γενιά αυθαιρέτων και πότε περίπου προβλέπεται να ...συνταχτεί ο νέος νόμος για την νομιμοποίησή τους (ή όπως άλλως ονομαστεί από τους τότε «αναδόχους»…), προκειμένου να κάνω τον οικογενειακό μου προγραμματισμό!

Παρεμπιπτόντως σας πληροφορώ ότι αν και ζούσα, ενημερωνόμουνα και πίστευα ότι καταλάβαινα το 1983 και, αν και έφτιαξα σπίτι, δεν ανήκω στους ήδη αυθαιρετήσατες. Γι αυτό αισθάνομαι αδικημένος! Θέλω κι εγώ αυθαίρετο. Δεν ανέχομαι να με λένε όλοι «μ…………» και να γελάνε μαζί μου!

Δεν μπορώ να καταλάβω πως ξέρανε τι θα αποφασίζατε!

Τώρα όμως που σας καμαρώνω που συζητάτε στο κανάλι της Βουλής, παρ’ ότι αρχικά μπερδεύτηκα για το αν η συζήτηση είναι αρχείου (1983) ή ζωντανή, αντιλαμβάνομαι ότι στο μέλλον θα μου ξαναδώσετε ευκαιρίες!

Κι όχι μόνο για αυθαίρετα, αλλά και για κανένα οικοπεδάκι με δεντράκια, καθαρό αέρα και άπλετη θέα! Ή που να μου επιτρέπει να ψαρεύω απ’ το μπαλκόνι μου!

Προλαβαίνω να ψάξω για κανα’ φρέσκο ή φύγαν όλα;
Περιμένω αγωνιωδώς την απάντησή σας.

Ένας θαυμαστής σας….
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!