tromaktiko: Απάντηση: Αναξιοκρατία σε όλο της το μεγαλείο

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Απάντηση: Αναξιοκρατία σε όλο της το μεγαλείο



Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο σε ότι γράφεις.Μάλλον ήταν η πρώτη σου φορά και δεν ήξερες.(αφορά: Αναξιοκρατία σε όλο της το μεγαλείο)
Εγώ χαρακτηρίζομαι πια έμπειρος λόγω των συμμετοχών μου σε 7-8 προκηρύξεις του ΛΣ.Ναυτικός στο επάγγελμα (ΑΞ ΕΝ). Έδωσα 2 φορές για ΑΞ και 3 διπλές φορές για ΥΠΑΞ/ΛΦ τα τελευταία 5 χρόνια!Στις εξετάσεις των ΑΞ έβλεπα καθαρά τις διαδικασίες που ακολουθούνταν από τις επιτροπές.Λογική...''Να κόψουμε όλους τους άσχετους που δεν έχουν το επώνυμο, το τηλέφωνο, το βύσμα γενικώς''. Από την υψομέτρηση έως και τις γραπτές εξετάσεις η απόλυτη ξεφτίλα.Δε θα ξεχάσω όταν έδινα πρώτη φορά για ΑΞ με ένα πολύ καλό μου φίλο, την υψομέτρηση. Προσπαθούσε ο Λιμενικός να τον κόψει πιέζοντας το έλασμα του μετρητή προς τα κάτω! Του λέει ο φίλος μου ''Κύριε μου πιέζετε το κεφάλι και πονάω'' και η απάντηση (ήμουν δίπλα τους)...''Φίλε δε σε κάνω για 1,70,παρακάτω είσαι''. Ο φίλος μου είχε την ατυχία να έχει ύψος 1,71μ και τελικά τον κόψανε! Από κεί και πέρα, για ΥΠΑΞ & ΛΦ τα ίδια και χειρότερα. Πολλοί οι υποψήφιοι και πολλοί οι τρόποι να κοπούν οι μή έχοντες βύσμα.Παραδείγματα να τρελαθούμε όλοι ομαδικά έχω άπειρα (αθλήματα,ιατρικά,γραπτά) αλλά δυστυχώς δε θα κάτσει να ασχοληθεί κανένας. Τα ξέρουμε όλοι,είτε περάσαμε,είτε μείναμε απ'έξω. Τα ξέρουνε και οι ίδιοι εντός ΛΣ, οπότε είμαι πια πεπεισμένος πως δε θα αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ. Και για όσους σπεύσουν να πούνε πως οι φετινές προκηρύξεις με μοριοδότηση είναι αδιάβλητες,απλά...θα ξεραθώ στα γέλια! Φίλε μου,εγώ πλέον 30άρησα και φέτος δε μπόρεσα να συμμετάσχω.Γέρασα για τα Σώματα Ασφαλείας. Άλλο ένα περίεργο των φετινών προκηρύξεων σε όλα τα Σώματα (ΛΣ,ΠΣ,ΕΛΑΣ). Ελπίζω εσύ να βρείς το κουράγιο,τη δύναμη και........κανένα καλό βύσμα και να ξαναδώσεις εάν σου αρέσει τόσο πολύ αυτή η δουλειά. Γιατί βλέπω παιδιά που μπαίνουν στο Σώμα και με 1002 δικαιολογίες και τσατσιλίκια, αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι να κάνουν αυτό που πρωταρχικά η δουλειά αυτή απαιτεί (πλωτά,νησιά κ.α). Ελπίζω να μή κούρασα...Ευχαριστώ.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!