Αν θέλετε να διαμαρτυρηθείτε ως υπάλληλοι του ΗΣΑΠ να ενημερώνεται από πριν τον κόσμο για τις "ΛΕΥΚΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ" που κάνετε, και να είσαστε ειλικρινείς μαζί τους. Και όχι να ικανοποιήστε με το να τους ταλαιπωρείται με το πρόσχημα της έλλειψης προσωπικού. Δηλαδή την Τρίτη που όλα λειτουργούσαν κανονικά, ο θεός να το κάνει κανονικά, είχατε περισσότερο προσωπικό από την Πέμπτη και την Παρασκευή? Και απορώ τα ΜΜΕ γιατί έχουν αποσιωπήσει το θέμα και συνεχίζει ο κόσμος να ταλαιπωρείται χωρίς να ενημερώνεται εγκαίρως? Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο δεν κερδίζετε την συμπάθεια και την συμπαράσταση του επιβατικού κοινού, αλλά έρχονται στιγμές που λέμε οτι "Καλά σας κάνουν!" (ντροπή και σε εμένα αλλά το αισθάνθηκα)
Αναγνώστρια