tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ Κωτσόβολο για "Επέκταση εγγύησης πλυντηρίου Siemens & Κωτσόβολος"

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ Κωτσόβολο για "Επέκταση εγγύησης πλυντηρίου Siemens & Κωτσόβολος"



Με αφορμή την πρόσφατη διαμαρτυρία αναγνώστη σας, http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/08/siemens.html σχετικά με την επέκταση εγγύησης πλυντηρίου Siemens, θα θέλαμε να... επικοινωνήσουμε τα παρακάτω στον πελάτη μας:

Αρχικά θα θέλαμε να τον ευχαριστήσουμε για την αγορά του πλυντηρίου που πραγματοποίησε σε ένα από τα καταστήματά μας. Μας τιμά ιδιαίτερα το γεγονός ότι ο πελάτης μας αναγνωρίζει την ιδιαίτερα μεγάλη προσπάθεια που καταβάλλουν καθημερινά όλοι οι άνθρωποι της Κωτσόβολος, ώστε να στέκονται πάντα δίπλα στον καταναλωτή προσφέροντάς του άριστη εξυπηρέτηση και πολύ χαμηλές τιμές.

Ωστόσο, απαντώντας στο ερώτημα που μας έθεσε σχετικά με το γιατί η υπηρεσία επέκτασης της εγγύησης κοστίζει από τον κατασκευαστή χαμηλότερα από ότι κοστίζει στην Κωτσόβολος, θα θέλαμε να τον ενημερώσουμε για τα παρακάτω:

Η διαφορά της τιμής έγκειται στο γεγονός ότι στο κόστος επέκτασης της εγγύησης που επισημάνθηκε στον πελάτη μας, παρέχονται και επιπλέον υπηρεσίες σε σύγκριση με αυτές που του παρέχει ο κατασκευαστής.

Πιο συγκεκριμένα, στην υπηρεσία επέκτασης της εγγύησης από την Κωτσόβολος, ο καταναλωτής επωφελείται από τα παρακάτω:
- Απαλλάσσεται πλήρως από τη σπατάλη χρόνου και τον κόπο εύρεσης τεχνικού. Οποιαδήποτε επίσκεψη τεχνικού περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα και είναι δωρεάν, ανεξάρτητα από τη διάρκειά της.
- Έχει άμεση ανταπόκριση στην κλήση του, αφού ο εξειδικευμένος τεχνικός τον επισκέπτεται εντός 2-5 εργάσιμων ημερών.
- Δεν υπάρχουν έξτρα χρεώσεις για όλη τη διάρκεια του προγράμματος – όπως για παράδειγμα μεταφορά της συσκευής, εξαρτήματα για την επισκευή της και χρόνος εργασίας των τεχνικών.
- Επίσης, σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή, η εταιρεία αναλαμβάνει να αντικαταστήσει τη συσκευή χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Θεωρούμε υποχρέωσή μας με κάθε αγορά προϊόντος από τα καταστήματά μας να ενημερώνουμε τον καταναλωτή για όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες που μπορεί να του προσφέρει η εταιρεία Κωτσόβολος χωρίς καμία επιπλέον δέσμευση.

Ελπίζοντας η απάντησή μας να ανταποκρίνεται στο ερώτημα του πελάτη μας, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη δημοσίευση.

Με εκτίμηση,
Γιώργος Κωστόπουλος
Service Development Manager
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!