tromaktiko: Εμπνευσμένο "after market service" της LG

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Εμπνευσμένο "after market service" της LG



Θα ήθελα να δημοσιοποιήσω την εμπειρία μου με την εταιρία ηλεκτρονικών LG καθώς επίσης και του επίσημου service της που γίνεται από την εταιρία Μ.

Έχοντας λοιπόν αγοράσει μια τηλεόραση από την προαναφερθείσα εταιρία, και όπως συμβαίνει με όλα τα μηχανήματα, έτσι και αυτή παρουσίασε κάποιο τεχνικό πρόβλημα και δεν δούλευε καθόλου.

Στέλνω λοιπόν το μηχάνημα για επισκευή (συνολικά δυο φορές) στον αντιπρόσωπο service Μ, το οποίο βρισκόταν μέσα στην εγγύηση και η πληροφόρηση που μου έδωσαν ήταν ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα και απλά έκαναν μια αναβάθμιση του λογισμικού, η οποία εξασφάλισε την λειτουργία της για κάποιο μικρό χρονικό διάστημα. Λοιπόν την 3η φορά που το μηχάνημα χάλασε και το ξαναπήγα για service μου είπαν ότι έχει χαλάσει μια πλακέτα και η αντικατάσταση και επισκευή θα κοστίσει 250€. Τι άλλαξε στην διάγνωση των τεχνικών του συγκεκριμένου service και αυτή την φορά βρήκαν το πρόβλημα;

ΑΠΛΑ οτι ΕΙΧΕ ΛΗΞΗ πλεον η ΕΓΓΥΗΣΗ!

Για την ιστορία την επισκευή την πλήρωσα κανονικά, γιατί απλά το κόστος αγοράς νέας τηλεόρασης ήταν αρκετά μεγαλύτερο.

Η συμβουλή που θέλω να δώσω σε όλους εσάς είναι ότι θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι αν πάρετε τηλεόραση LG και τυχόν σας χαλάσει θα πρέπει να περιμένετε να τελειώσει η εγγύηση μέχρι να σας την φτιάξουν!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!