tromaktiko: Απάντηση στο: ''Ένας πρώην φαντάρος καταγγέλλει...''

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Απάντηση στο: ''Ένας πρώην φαντάρος καταγγέλλει...''



Φέρτε του παιδιού μια σουίτα να κοιμάται, μόνος του να μην τον ενοχλήσουμε..να ξυπνάει στις 12 όπως στο σπίτι του, και να μην του... δημιουργεί και ψυχολογικά προβλήματα ο στρατός.
Άντε και αν γίνει πόλεμος εσένα και τους ομοίους σου θα σε έχουμε στα όπα όπα.
Και αν λέω, αν μπει ο Τούρκος να σου καταστρεψει τη ζωη, τη δικη σου, της μανας σου..., εσύ να τους λες για τα ψυχολογικά σου και τις μεταβολές και τις αναφορές σου.
Άλλα εγώ θα την σώσω τη μάνα σου και ας μην είναι η δικιά μου.
Και για να ξέρεις στην Ελευσίνα τους νέους τους βάζαμε 15 τσιγάρα στο στόμα και τα ανάβαμε για πλάκα, όπως εμένα μου κάναν πολύ χειρότερα και δεν έχω κανένα ψυχολογικό. Που θες να καταργηθεί κιόλας ο θητεία.
Αμ το άλλο..10 μέρες για μία έξοδο...ασχολίαστο.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!